To φθηνότερο μοντέλο της Toyota, το Glanza, πωλείται και σε έκδοση που μπορεί να καίει φυσικό αέριο.
Τον περασμένο Μάρτιο η Toyota λάνσαρε στην αγορά της Ινδίας το Glanza, το οποίο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με αυτά του Suzuki Baleno, με βάση τη συνεργασία των δύο εταιρειών
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί για την κίνησή του έναν 1.200αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, ο οποίος παράγει 90 PS και 113 Nm και συνεργάζεται είτε με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Πλέον, η Toyota προσφέρει το Glanza και σε μια νέα έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί ένα μοτέρ διπλού καυσίμου, βενζίνης-φυσικού αερίου.
BUY NOW
Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας του είναι και πάλι ο 4κύλινδρος 1.200άρης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, ο οποίος συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η απόδοσή του όταν χρησιμοποιεί βενζίνη βρίσκεται στους 88 ίππους, ενώ όταν χρησιμοποιεί φυσικό αέριο (CNG) φτάνει τα 76 άλογα.
Από πλευράς εξοπλισμού, η Toyota προσφέρει στο νέο Glanza CNG και ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού μια σειρά από στοιχεία άνεσης και ασφάλειας όπως σύστημα πολυμέσων με 9 ιντσών οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, φιμέ τζάμια, LED φώτα και φώτα ημέρας, αλλά και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.
Οι διαστάσεις της νέας έκδοσης δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με αυτές του αμιγώς βενζινοκίνητου Glanza, με το μήκος να βρίσκεται στα 3,99 μέτρα, το μεταξόνιο στα 2,52 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος να φθάνουν στα 1,745 και 1,5 μέτρα αντίστοιχα. Το βάρος όμως λόγω της ύπαρξης των δεξαμενών του CNG χωρητικότητας 37 κιλών και των παρελκομένων, θα είναι μεγαλύτερο κατά 50 κιλά (1.450 κιλά συνολικά). Το νέο Toyota Glanza CNG έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Ινδίας, με τις τιμές του να εκκινούν από τα 9.500 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ