Άσχημα νέα για τη Γερμανία -Χιλιάδες απούλητα αυτοκίνητα βουλιάζουν τα λιμάνια

πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Αρρυθμίες έχει προκαλέσει στη βαριά βιομηχανία της Γερμανίας η δραματική πτώση στη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Μετ’ εμποδίων πραγματοποιείται η μετάβαση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης.

Η δραματική πτώση που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες στη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, έχει προκαλέσει έναν επιπλέον πονοκέφαλο στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες συσσωρεύουν δεκάδες χιλιάδες οχήματα σε υπαίθρια parking ή ακόμα και σε λιμάνια, ευελπιστώντας ότι το αμέσως επόμενο διάστημα αυτά τα αυτοκίνητα θα βρουν αγοραστή.

Σε χώρες όπως η Γερμανία, οι οποίες αποτελούν τον ενδιάμεσο εμπορικό σταθμό ακόμα και για εκείνες της αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται εκτός γηραιάς ηπείρου, το πρόβλημα με τα αδιάθετα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ακόμα μεγαλύτερο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η BYD έχει ήδη πλημμυρήσει με αυτοκίνητα το λιμάνι του Μπρεμερχάβεν, ενώ η Tesla έχει νοικιάσει ένα παροπλισμένο αεροδρόμιο ώστε να «αποθηκεύσει» εκεί τα οχήματα που δεν μπορεί να διαθέσει στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μάλιστα η καλιφορνέζικη φίρμα αποφάσισε να μειώσει την παραγωγή στο εργοστάσιο που διατηρεί στο Βερολίνο, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Ένας από τους βασικούς λόγους της δραματικής πτώσης που παρουσιάζει η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή ήπειρο είναι το γεγονός ότι έχουν περικοπεί ή τερματιστεί οι επιδοτήσεις για την αγορά τους.

πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με δεδομένο, λοιπόν, ότι οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένουν σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα, κανείς δεν μοιάζει διατεθειμένος να επενδύσει τη δεδομένη χρονική στιγμή σε μια τεχνολογία που εξελίσσεται και βελτιώνεται διαρκώς.

To 2023 η Γερμανία κατάφερε να εξάγει 786.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, βάζοντας στα ταμεία των εγχώριων αυτοκινητοβιομηχανιών το ποσό των 36 δις ευρώ, αριθμός που πολύ δύσκολα θα επιτευχθεί το 2024.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ