Η Toyota μπορεί να επιδεικνύει στο μουσείο της στην Ιαπωνία με υπερηφάνεια τα σπουδαιότερα δημιουργήματά της στο βάθος των δεκαετιών, όμως -με την προσθήκη ενός Honda NSX- αναγνωρίζει και την ανώτερη μηχανολογία του ανταγωνισμού της.
Ο ιαπωνικός γίγαντας, με αυτόν τον τρόπο, δεν περιορίζεται με το μουσείο της να εξυμνεί μόνο τα δικά της αυτοκίνητα. Δίνει μια διαφορετική παράμετρο σε αυτό: την αναγνώριση του ρόλου και της σημασίας που είχαν εμβληματικά αυτοκίνητα στην εξέλιξη της μηχανολογίας και της ιστορίας της αυτοκίνησης. Και, φυσικά, η τιμή αυτή που κάνει στη Honda και στο NSX δεν είναι αβάσιμη.
Παραθέτοντας ένα αντίτυπο της πρώτης γενιάς του Honda NSX στο Toyota Automobile Museum, η ιαπωνική εταιρεία έχει το θάρρος να αναγνωρίζει τη σημασία του σπορ αυτοκινήτου - ακόμα κι αν πρόκειται για έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ανταγωνιστές της.
BUY NOW
Το NSX δεν ήταν μόνο ένα εξαιρετικά ικανό στην πίστα σπορ αυτοκίνητο, με φαινομενικό στήσιμο καθεμιάς παραμέτρου του, αλλά και ένα supercar που μπορούσε με ευκολία να οδηγείται και σε ήπιο ρυθμό, μακριά από την πίστα. Υπήρξε, επίσης, το πρώτο ιαπωνικό supercar που «κοίταξε στα μάτια» τα καλύτερα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα του είδους.
Ενδεικτική του σεβασμού που αποδίδει η Toyota στα αυτοκίνητα που «σημάδεψαν» της ιστορία της αυτοκίνησης, ακόμα κι αν είναι του εγχώριου ή και ευρωπαϊκού ανταγωνισμού της, είναι ότι το μουσείο της περιλαμβάνει και αρκετά ακόμη Honda: μεταξύ αυτών το roadster Sport 500, το μικρό N360, καθώς και το Civic πρώτης γενιάς.
Είναι σπάνιο για μια αυτοκινητοβιομηχανία να περιλαμβάνει στο μουσείο της αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Ένα άλλο παράδειγμα είναι το Μουσείο Henry Ford της εταιρείας του μπλε οβάλ στις ΗΠΑ - που βέβαια, από το όνομά του και μόνο, παραπέμπει στους σημαντικότερους σταθμούς της ιστορίας της αυτοκίνησης.