Αυτός είναι ο νέος γίγαντας των θαλασσών -Με 14 ορόφους και χωρητικότητα 9.100 αυτοκίνητα

hoegh-aurora-3

Το Höegh Aurora είναι το πρώτο μεταγωγικό πλοίο της νορβηγικής ναυτιλιακής Höegh Autoliners που θα μπορεί να μεταφέρει ως και 9.100 αυτοκίνητα, ενώ παράλληλα θα παράγει μειωμένες εκπομπές καυσαερίων.

Η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Höegh Autoliners θα παραλάβει σύντομα ένα νέο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών, με βασικό γνώρισμα τις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.

Το Höegh Aurora θα είναι το πρώτο μεταγωγικό της 12μελούς κλάσης Aurora, έχει μήκος 199,99 μέτρα και πλάτος 36,7 μέτρα και προσφέρει χώρο για έως και 9.100 οχήματα σε 14 πατώματα. Αυτά τα καταστρώματα είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να μπορούν να μεταφέρουν ηλεκτρικά οχήματα και ιδιαίτερα βαριά φορτία, χωρίς να ζημιώνουν υπερβολικά το περιβάλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Aurora έχει κινητήριο σύνολο… φορτηγού, αφού ο κινητήρας που «φοράει» είναι της εταιρείας MAN (49/600DF) και τροφοδοτείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά με μια συγκεκριμένη τροποποίηση, μπορεί επίσης να δεχτεί ως καύσιμο και την αμμωνία, που -σημειωτέον- δεν παράγει καυσαέρια. Μελλοντικός στόχος της εταιρείας είναι τα πλοία της να χρησιμοποιούν αποκλειστικά την αμμωνία ως καύσιμο, ώστε να εξαλείψει εντελώς τις εκπομπές καυσαερίων.

Ένα ακόμη βήμα ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον είναι η εγκατάσταση 1.500 φωτοβολταϊκών πάνελ στο κατάστρωμα του Höegh Aurora. Η συγκεκριμένη εγκατάσταση μπορεί να καλύψει έως και το 35% των ενεργειακών απαιτήσεων του πλοίου, γεγονός που μειώνει τον αριθμό των απαιτουμένων γεννητριών, και επομένως ελαττώνει περαιτέρω και τις εκπομπές καυσαερίων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά την ικανότητά του να μεταφέρει βαριά φορτία, το Höegh Aurora μπορεί όχι απλά να μεταφέρει επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά και πιο βαριά επαγγελματικά οχήματα, όπως φορτηγά και οχήματα ειδικού τύπου. Το μέγιστο φορτίο που μπορεί να αντέξει το τεραστίων διαστάσεων πλοίο είναι οι 25.000 τόνοι.

Η εταιρεία Höegh Autoliners έχει φιλόδοξα σχέδια για τα επόμενα χρόνια, καθώς στοχεύει να αποκτήσει 100% «πράσινο» στόλο μέχρι το 2040. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μπορούν να μειωθούν έως και 58% ανά μεταφερόμενο όχημα. Και τα 12 πρώτα πλοία της «αρμάδας» της νορβηγικής εταιρείας θα ξεκινήσουν τα δρομολόγιά τους το 2028.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ