Το εμβληματικό μοντέλο που έχει ήδη συμπληρώσει μισό αιώνα στους δρόμους, θα παραμείνει στην αγορά αλλά θα αλλάξει σημαντικά.
Πολλά ακούγονται για το μέλλον του πιο θρυλικού μοντέλου της Volkswagen. Ότι θα αλλάξει όνομα και θα γίνει μέλος της οικογένειας ID, ότι θα γίνει SUV, ότι θα προσφέρεται μόνο σε ηλεκτρική έκδοση κ.α. Πάμε να δούμε τι από τα παραπάνω έχουν βάση σύμφωνα με όσα διαρρέουν από το Βόλφσμπουργκ.
Το Golf βρίσκεται ήδη στην όγδοη γενιά του και έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως θα υπάρξει (τουλάχιστον) και ένατη. Κι όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, αυτό θα αποτελέσει προϊόν συνεργασίας με τη Rivian. Την αμερικανική εταιρεία, με έδρα στην Καλιφόρνια, που ειδικεύεται σε ηλεκτρικά οχήματα και τεχνολογίες για αυτά.
BUY NOW
Η εν λόγω startup λοιπόν (ή καλύτερα μία κοινοπραξία που συστάθηκε ανάμεσα σε αυτή και τη VW), δουλεύει ήδη πυρετωδώς πάνω στην αρχιτεκτονική E/E για την πλατφόρμα SSP (Scalable Systems Platform) στην οποία θα πατούν τα επόμενα μοντέλα του VW Group και θα αποτελέσει και βάση της επόμενης γενιάς του Golf, αντικαθιστώντας την MEB. Μία νέα γενιά που ναι, θα είναι ηλεκτρική.
Η επένδυση σε αυτή την κοινοπραξία αναμένεται να αγγίξει τα 5,8 δισεκατομμύρια δολάρια και αφορά στην ανάπτυξη λογισμικού και αρχιτεκτονικών για ηλεκτρικά οχήματα. Με τους πρώτους καρπούς αυτής της επένδυσης, να αναμένονται το 2027. Όχι όμως το Golf που εκτός απροόπτου, θα ανοίξει τον ένατο κύκλο ζωής του το 2029. Το ρόλο της σε αυτό παίζει και η πρόσφατη απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen να καθυστερήσει η κυκλοφορία σχεδόν όλων των μοντέλων που βασίζονται σε αυτή τη νέα πλατφόρμα SSP.
Όσο για το όνομά του, αναμένεται να διατηρήσει το διατηρήσει, μαζί με την εμβληματικότητά του. Κι όσο κι αν η τάση προς τα SUV είναι συνεχιζόμενη, σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, Thomas Schäfer, ένα διαχρονικό αυτοκίνητο όπως το Golf δεν μπορεί να αλλάζει σχεδιαστικό χαρακτήρα.
Τέλος, έχει ήδη επιβεβαιωθεί πως παράλληλα με το παραπάνω project, η VW θα δώσει μία παράταση σε όσους δεν θέλουν να περάσουν ακόμα στην ηλεκτροκίνηση, διατηρώντας το Golf Mk8 στην αγορά, με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ