Η σταθερή μείωση στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης, έχει οδηγήσει τη Volkswagen στο να κάνει δεύτερες σκέψεις σχετικά με το εμβληματικό της μοντέλο.
Έτσι, η επόμενη γενιά του Golf κατά πάσα πιθανότητα θα καλύπτει όλα τα γούστα: θα προσφέρεται σε έκδοση με κινητήρα βενζίνης, σε υβριδική έκδοση αλλά και EV.
Βέβαια αυτό δεν αλλάζει τον τελικό προορισμό, που είναι αμιγώς ηλεκτρικός για όλη τη γκάμα, αλλάζει όμως το χρονοδιάγραμμα.
BUY NOW
Πράγμα που επιβεβαιώνεται κι από τα λόγια του μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen, Martin Sander: «Όσο υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον από τους πελάτες μας για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και είμαστε μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τέτοιας τεχνολογίας οχήματα. Αργά ή γρήγορα θα υπάρξει ημερομηνία λήξης σε αυτά αλλά το πότε θα είναι αυτή, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να εκτιμηθεί».
«Το μέλλον της αυτοκίνησης θα είναι ηλεκτρικό, είτε μιλάμε για το 2030, είτε για το 2035. Αν λοιπόν θέλουμε να είμαστε ηγέτες της αγοράς στο μέλλον, θα πρέπει να έχουμε και μοντέλα της συγκεκριμένης τεχνολογίας που να εναρμονίζονται με τη φιλοδοξία μας να είμαστε στην κορυφή».
Όλα αυτά ενώ βάσει του παρόντος πλάνου της VW, το επόμενης γενιάς T-Roc, θα είναι το τελευταίο νέο μοντέλο που θα μας συστηθεί με κινητήρες βενζίνης. Πράγμα που όλα δείχνουν πως θα αλλάξει για χάρη του Golf, που κατά πάσα πιθανότητα θα αποκτήσει και νέα γενιά με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ παράλληλα, θα προσφέρεται κι ως ID. Golf μιας και η Volkswagen εξακολουθεί να πιστεύει ακράδαντα και να επενδύει στην «οικογένεια» ID.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ