H Alfa Romeo 4C γιορτάζει τη 10η επέτειό της με ένα σπάνιο αντίτυπο

Alfa Romeo 4C Corsa

Το ιταλικό coupe/roadster παρουσιάστηκε πριν από 10 χρόνια, κέρδισε αμέσως την καρδιά των Alfisti, και σταμάτησε να παράγεται το 2020. Τώρα, η εταιρεία του Τορίνου γιορτάζει την επέτειο με την Alfa Romeo 4C Designer’s Cut.

Πρόκειται για την πλέον συλλεκτική από όλες τις 4C, καθότι θα κατασκευαστεί σε μόνο ένα αντίτυπο που θα πουληθεί σε τιμή που ακόμη δεν έχει αποκαλυφθεί. Η ονομασία της προκύπτει από το γεγονός ότι θα εξατομικευθεί από το σχεδιαστή της, με επιρροές από τις ιδέες του κοινού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σχεδιαστής της 4C Designer’s Cut είναι ο Alessandro Maccolini, του Alfa Romeo Centro Stile, που αξιοποίησε την εκτεταμένη εμπειρία του από αυτοκινητικές λέσχες για να παρουσιάσει τρεις διαφορετικές ψηφιακές προτάσεις για την επετειακή αυτή έκδοση: τις 4C Tributo, 4C Corsa, και 4C Leggenda.

Η κατακόκκινη, φλογερή 4C Tributo αντλεί την έμπνευσή της από τη μυθική 33 Stradale και παραπέμπει στην περιορισμένων αντιτύπων 4C Spider 33 Stradale Tributo Edition. Συνδυάζει το κόκκινο αμάξωμα με τις κλασσικές ζάντες των πέντε δακτυλίων σε γκρι-χρυσό χρώμα.

Alfa Romeo 4C Tributo
Alfa Romeo 4C Tributo

Η 4C Leggenda διακατέχεται από ρετρό αέρα με το γαλάζιο χρώμα της και τις λευκές ζάντες 10 ακτινών, στην παστέλ απόχρωση που είχαν παλιές Alfa. Τέλος, η 4C Corsa συνδυάζει το δυναμικό ασημί του αμαξώματος με μαύρες γυαλιστερές ζάντες που κρύβουν κόκκινες δαγκάνες των φρένων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τρεις αυτές προτάσεις του Maccolini θα εκτεθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του τμήματος ιστορικής κληρονομίας του ομίλου Stellantis, μέσω των οποίων οι φίλοι της Alfa Romeo θα μπορούν να κάνουν τις δικές τους προτάσεις και να καταθέτουν τις ιδέες τους για την περαιτέρω εξατομίκευση του αυτοκινήτου.

Alfa Romeo 4C Leggenda
Alfa Romeo 4C Leggenda

Από τη διαδικασία αυτή θα προκύψουν οι τελικές προδιαγραφές της 4C Designer’s Cut, της τελευταίας «αποχαιρετηστήριας» έκδοσης του ιταλικού sportscar που παραγόταν σε Coupe και Spider (ανοιχτή εκδοχή).

Η συλλεκτική αυτή 4C, κατά τα άλλα, δεν αναμένεται να έχει μηχανικές αλλαγές. Θυμίζουμε ότι στο κέντρο του ανθρακονημάτινου αμαξώματός της διαθέτει τον κινητήρα 1.8 Turbo που αποδίδει 236 ίππους μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Στο παρακάτω Video ο Alessandro Maccolini μιλά για την ειδική αυτή έκδοση της 4C, που εντάσσεται στο πλαίσιο του τμήματος «ιστορικής κληρονομιάς» της Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ