H Alfa Romeo Milano μετονομάζεται σε Junior -Για ποιον λόγο

alfa romeo milano

Στην αλλαγή του ονόματος της Milano προχώρησε η Alfa Romeo μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε το γεγονός ότι το μικρότερο SUV της μιλανέζικής φίρμας παράγεται εκτός ιταλικών συνόρων.

Άμεση ήταν η αντίδραση της Alfa Romeo στις ενστάσεις που διατυπώθηκαν από Ιταλούς αξιωματούχους σχετικά με την ονομασία του μικρότερου SUV της φίρμας, τη Milano.

Παρότι η ιταλική φίρμα υποστηρίζει αδιαπραγμάτευτα πως δεν υπάρχει τίποτα έκνομο στη χρήση του ονόματος “Milano”, η Alfa Romeo αποφάσισε να προχωρήσει στη μετονομασία του μοντέλου της σε Junior προκειμένου να αποφύγει κάθε διαμάχη.

Η επιλογή του ονόματος “Junior” έγινε μέσα από την κληρονομιά που εξασφαλίζει η μακρά ιστορία της μάρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Milano

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία του νέου B-SUV της μάρκας με την εξής δήλωση:

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη.

Το όνομα “Junior” ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».

Alfa Romeo Milano
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η προέλευση του ονόματος “Alfa Romeo Junior”

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης.

Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Alfa Romeo Milano

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 cc που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 HP και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 km/h, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ