Η κορυφαία έκδοση Μ της Σειράς 3 Touring αποκαλύφθηκε από την ίδια τη BMW σε ένα καινούριο video της εταιρείας, αφιερωμένο στις M3 Touring του παρελθόντος.
Στο video φαίνονται οι επικεφαλής μηχανικοί πρωτοτύπων και εξέλιξης του τμήματος BMW M, Hans Rahn και Dirk Hacker αντίστοιχα, να ανασύρουν το κάλυμμα της νέας Μ3 Touring (η οποία έχει των κωδικό G81) και να αποκαλύπτουν όλη την ουρά της - τα φωτιστικά σώματα, το διαχύτη και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Στη συνέχεια εξηγούν ότι η πίσω πτέρυγα του νέου wagon δημιουργήματος με την προπέλα του Μονάχου κατασκευάστηκε μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης. Δεν μπαίνουν σε άλλες λεπτομέρειες, όπως αν η νέα Μ3 Touring θα είναι πισωκίνητη ή/και τετρακίνητη ή αν θα προσφέρει την επιλογή μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, όπως η sedan M3.
BUY NOW
Με μια προσεκτική ματιά όμως στο τέλος του video, τα μικρά γράμματα αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα διατίθεται στην έκδοση Competition xDrive, που σημαίνει ότι η ισχύς του φτάνει τους 510 ίππους και η ροπή του τα 650 Nm, με προαιρετική τετρακίνηση και χωρίς την επιλογή μηχανικού κιβωτίου.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι δύο Γερμανοί υποσχέθηκαν ότι στο επόμενο video του αφιερώματος της BMW στις M3 Touring -το οποίο θα προβληφεί πολύ σύντομα- θα προκύψουν περισσότερες πληροφορίες για τη G81 καθώς θα εξηγείται η διαδικασία του σχεδιασμού του αυτοκινήτου από τα πρώτο του κιόλας πρωτότυπο.
Πέραν του νέου μοντέλου, φυσικά, το video είναι αφιερωμένο στη M3 Touring Ε46 του 2000 - η οποία δεν έμελλε ποτέ να δει το φως της παραγωγής. Παρέμεινε ως ένα πρωτότυπο ενός και μοναδικού αντιτύπου που η BMW αποφάσισε να κρατήσει στο συρτάρι, παρότι μοιάζει τόσο ελκυστικό που η επιτυχία του θα φάνταζε εγγυημένη.
Η Touring εκδοχή της Μ3 Coupe του 2000 έχει τα ίδια φτερά και τους ίδιους αεραγωγούς στο αμάξωμά της με τη δίθυρη, καθώς και τη μεγάλη κοιλότητα στο καπό που έκρυβε τον εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα 3.2 λίτρων.
Η Μ3 Ε46 των αρχών του αιώνα ήταν διαθέσιμη ως Coupe και Convertible. Η έκδοση Touring δεν προχώρησε ποτέ διότι, όπως υποστηρίζει ο Rahn, ήταν ιδιαίτερα περίπλοκη και δαπανηρή η μετατροπή του Coupe αμαξώματος στη wagon επέκτασή του - αλλά αυτή μοιάζει περισσότερο σαν μια δευτερεύουσα αιτιολόγηση, και όχι σαν ένα σοβαρό εμπόδιο για μια εταιρεία σαν τη BMW.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ