Πέραν του νέου Duster και το μεγαλύτερου Bigster, η Dacia σχεδιάζει και ένα ακόμη πιο συμπαγές Crossover - όπως επιβεβαιώθηκε από επίσημα χείλη του ομίλου Renault.
Η ρουμανική εταιρεία του γαλλικού ομίλου επεκτείνει όλο και περισσότερο τη γκάμα της με νέα SUV, μεγαλύτερα είτε μικρότερα του best-seller Duster. Ήδη το μεγαλύτερο Bigster βρίσκεται σε τροχιά παρουσίασης, όπως και η νέα -τρίτη- γενιά του Duster, ενώ πριν λίγες μέρες στην Έκθεση Αυτοκινήτου IAA 2023 του Μονάχου επιβεβαιώθηκε από τον αντιπρόεδρο και διευθυντή μηχανολογίας του ομίλου Renault Gilles le Borgne η εξέλιξη και ενός μικρότερου μοντέλου.
Το νέο αυτό μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Crossover Sandero, αλλά μικρότερο από το Duster, για να μπει στην άκρως εμπορική στην Ευρώπη αγορά των B-SUV. Αυτό σημαίνει ότι το μήκος του θα κυμαίνεται περίπου στα 4,2 μέτρα.
BUY NOW
Σημαντικό ρόλο σε αυτή την επιλογή της εταιρείας του Mioveni παίζει και το γεγονός ότι το νέο Duster θα είναι λίγο μεγαλύτερο σε μέγεθος από την τρέχουσα γενιά του, που σημαίνει ότι το κενό μεταξύ των Sandero και Duster θα διευρυνθεί περισσότερο. Ή μπορεί, από την άλλη, να ήταν μια συνειδητή επιλογή η μεγέθυνση του Duster ώστε να προκύψει ο ζωτικός χώρος για το νέο μοντέλο.
Το τελευταίο αναμένεται να παρουσιαστεί μετά το 2025, που θα κάνει την πρεμιέρα του το Bigster. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θα γίνει πριν από το 2028, οπότε και προγραμματίζεται η παρουσίαση της νέας γενιάς του Sandero.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B του ομίλου Renault. Η ίδια πλατφόρμα έχει και αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή, τη CMF-BEV, η οποία θα αποτελέσει τη βάση των μελλοντικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων της ρουμανικής εταιρείας ενόψει της απαγόρευσης των θερμικών αυτοκινήτων που θα ισχύσει στην Ευρώπη από το 2035.