Η Lambo ρίχνει τον κινητήρα V10 στο πηγάδι της λήθης και εξελίσσει για τον διάδοχο της Huracan ένα V8 plug-in υβριδικό σύστημα, που θα ανοίγει προοπτικές ισχύος και torque vectoring για την οδική συμπεριφορά.
Με το νέο της υβριδικό αυτό supercar, που συνεχίζει την ιστορία της Gallardo και της Huracan, η εταιρεία της Sant' Agata θα ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό όλης της γκάμας της. Αυτό θα συμβεί με την αποκάλυψη του αυτοκινήτου, καθώς και του ονόματός του, νωρίς το 2024, και την έναρξη της παραγωγής του προς το τέλος του έτους.
Το υβριδικό supercar θα χρησιμοποιεί για το Plug-in υβριδικό της σύστημα έναν κινητήρα V8 που σχεδίασε η ίδια η Lambo, αντί για κάποιον έτοιμο της Audi στον όμιλο Volkswagen. Η μετάβαση στη PHEV διαμόρφωση γίνεται εφικτή χάρη στην επιλογή της εταιρείας να χρησιμοποιήσει σασί μονής ατράκτου.
BUY NOW
Tους ηλεκτροκινητήρες είναι πιθανόν να παρέχει και πάλι η Yasa της Οξφόρδης - όπως συμβαίνει και στη νέα Revuelto, διάδοχο της Aventador. Τα ηλεκτρικά αυτά μοτέρ αξονικής ροής είναι συμπαγή σε μέγεθος και πέραν της χωροταξίας και του μειωμένου βάρους, είναι και αρκετά ισχυρά.
Συνεπώς, μοιάζουν ταιριαστά για το διάδοχο της Huracan, αν και ακόμη δεν είναι γνωστό αν αυτή θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο εμπρός και έναν στον πίσω άξονα) όπως η Revuelto των 1.001 ίππων, ή λιγότερους, και επίσης αν θα είναι τετρακίνητη.
Η σύνδεση του νέου supercar με την πρίζα θα φορτίζει μια μικρή μπαταρία, ίσως την ίδια των 3,8 kWh της Revuelto, η οποία δεν θα είναι αρκετή για περισσότερα από 15 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Συνεπώς, τα οφέλη στους ρύπους και στην κατανάλωση θα είναι ελάχιστα, σε αντίθεση όμως με αυτά της οδικής συμπεριφοράς: θα προσδώσει νέες δυνατότητες torque vectoring για τον έλεγχο της κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό.
Επίσης, είναι πολύ πιθανόν πως ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα -όπως συμβαίνει και στη Revuelto- θα χαρίσει στο supercar τη ροπή που λείπει από τις χαμηλές στροφές, ώστε ο V8 να διατηρήσει το χαρακτήρα της καλύτερης απόδοσής του ψηλά - όπως συμβαίνει και με τον V12 του διαδόχου της Aventador.
Σχετικά με την εμφάνιση, ο απόγονος της Huracan θα έχει τη φιλοσοφία της Revuelto που έχει εμπνευστεί ο επικεφαλής σχεδιαστής Mitja Borkert, με τα κλασσικά φωτιστικά σώματα σχήματος Υ, τις εξαγωνικές απολήξεις της εξάτμισης και τα μεγάλα κανάλια ροής του αέρα στο αμάξωμα για την παραγωγή άντωσης στις υψηλές ταχύτητες.
Το μονοκόκ μονής ατράκτου θα είναι ανθρακονημάτινο αλλά με λιγότερα από τα “εξωτικά” υλικά της Revuelto, και συνεπώς εκτενέστενη χρήση αλουμινίου όπου είναι δυνατόν (όπως στο μπροστινό υποπλαίσιο). Αυτό θα επιφέρει οφέλη στο κόστος αλλά και συμβιβασμούς στην ακαμψία του αμαξώματος. Όσο για τις διαστάσεις, το μήκος αναμένεται να κινηθεί και πάλι περίπου στα 4,6 μέτρα, ώστε να είναι σαφής η διαφοροποίηση από τη Revuelto των 4,947 μέτρων.
Το τρίτο PHEV της Lamborghini, μετά τη Revuelto και την ανανέωση της Urus, θα κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τη Revuelto από τα τέλη της χρονιάς που διανύουμε, αφού πρώτα παρουσιάστεί μέσα στους πρώτους μήνες του έτους.