Μπορεί η παγκόσμια τάση να εξακολουθεί να αφορά την ηλεκτροκίνηση όμως ο ένας μετά τον άλλο, οι κατασκευαστές περνούν και σε… υβριδικό «σχέδιο β».
Ένας από αυτούς είναι και η Honda. Σε αντίθεση με τη Nissan που πρόσφατα επιβεβαίωσε πως έχει σταματήσει να επενδύει χρήματα στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων, η Honda αλλά και άλλα ιαπωνικά brands όπως οι Toyota, Subaru και Mazda, δεν ακολουθούν -ακόμα- τον ίδιο δρόμο.
Έτσι η εν λόγω μάρκα, δουλεύει πάνω σε νέους κινητήρες βενζίνης, οι οποίοι αναμένεται να διαδεχθούν τον 1500άρι και τον 2λιτρο στην παρούσα γκάμα της. Δεν μιλάμε για εξέλιξη αλλά εντελώς νέες μονάδες. Βέβαια, μέχρι να έρθουν, γίνεται δουλειά πάνω στους κινητήρες που εξοπλίζουν σήμερα και στο βραχυπρόθεσμο μέλλον τα μοντέλα της, ώστε να γίνουν ακόμα πιο αποδοτική.
BUY NOW
Στα νέα όμως σύνολα, η Honda υποστηρίζει πως η υβριδική διάταξη με τον κινητήρα 1.5lt που ετοιμάζει, θα μπορεί να είναι περισσότερο από 40% πιο αποδοτική από τη σημερινή! Κι αυτό, σε συνδυασμό με μείωση όγκου και βάρους.
Πότε όμως μπορούμε να περιμένουμε αυτή τη νέα γενιά κινητήρων; Όλα δείχνουν το 2027, με τη Honda να στοχεύει σε 1.3 εκατομμύρια πωλήσεων υβριδικών οχημάτων στο τέλος της δεκαετίας. Μετατοπίζοντας το χρονοδιάγραμμα για χρήση μόνο ηλεκτρικών οχημάτων στο 2040 αλλά στοχεύοντας σε μηδενικό αποτύπωμα σε όλο το εύρος των λειτουργιών της, μέχρι το 2050.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ