H Lotus Espit επιστρέφει από το μέλλον -Ποιο είναι το νέο supercar των Βρετανών

Lotus Theory 1 Concept

Μπορεί να μην αποτελεί επίσημα τη σύγχρονη εκδοχή του εμβληματικού μοντέλου, αλλά αντλεί έμπνευση από αυτό και έχει όλα τα φόντα να στοιχειώσει τα όνειρά σου!

Πολλοί τρόμαξαν με τα πρόσφατα δημιουργήματά της, πως η Lotus θα επικεντρωθεί σε σπορ SUV. Η Theory 1 έρχεται να τραβήξει ένα «χ» σε αυτή τη θεωρία και να δείξει πως κάτι υπάρχει ακόμα από το DNA με το οποίο γνωρίσαμε και αγαπήσαμε το εν λόγω brand.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντα, με την απεριόριστη ελευθερία που δίνει ένα concept car που δεν θα μπει ντε και καλά σε αυτή τη μορφή στην παραγωγή. Όσο μένει στη σφαίρα του πρωτότυπου, κάθε δημιούργημα μπορεί ελεύθερα να παίζει με τα συναισθήματα του κοινού. Κι αυτό ακριβώς κάνει η Theory 1. Πάμε να δούμε πώς!

Απλό μα συνάμα συναρπαστικό στην όψη, αυτό το πρωτότυπο αποτελεί ωδή στον μινιμαλισμό. Μέσα στην απλότητα του περιτυλίγματός του, κρύβει όλα όσα θα ήθελε κανείς να δει σε ένα supercar του άμεσου μέλλοντος.

Και στα σωθικά του, κρύβει ουσία – όχι εντυπωσιασμό. Ξεχάστε τα 2.000 άλογα της Evija, εδώ η ιπποδύναμη σταματά στα 987. Όμως καθώς το συνολικό βάρος είναι 330 κιλά χαμηλότερα, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερα από 2.5 δευτερόλεπτα και το ταβάνι σε τελική ταχύτητα είναι στα 320 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην καρδιά της, η ηλεκτρική, τετρακίνητη Theory 1 έχει μπαταρία 70 kWh που σύμφωνα με τον κατασκευαστή εξασφαλίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Κι αν θέλετε να μπείτε στον εσωτερικό της κόσμο, θα επιβλητικές πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω και στη συνέχεια γλιστρούν προς τα πίσω.

Εντός θεωρητικά υπάρχουν τρεις θέσεις σε αυτή τη μπανιέρα από ανθρακονήματα. Κεντρικά τοποθετημένη είναι αυτή του οδηγού, με τις άλλες δύο πίσω του, όπως στη McLaren F1. Καθρέφτες δεν υπάρχουν, αντί αυτών, στις δύο πλευρές της καμπίνας υπάρχουν οθόνες που δείχνουν τη θέα προς τα πίσω.

Ένα head-up display προβάλλεται σε ένα μαύρο πάνελ στο κάτω μέρος του παρμπρίζ, εμφανίζοντας βασικές πληροφορίες όπως η ταχύτητα και οι εντολές πλοήγησης, ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Όσο για το τιμόνι, έχει επίπεδη κορυφή και επίπεδο κάτω μέρος, ενώ φιλοξενεί άλλη μία ψηφιακή οθόνη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα καθίσματα έχουν 3D εκτυπωμένο πλέγμα στο οποίο φωλιάζουν ηχεία ενώ ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία αποτελούν οι φυσικοί διακόπτες που εμφανίζονται on demand! Αυτό που η Lotus περιγράφει ως «διαδραστικό ύφασμα». Σε καλεί κάποιος στο κινητό; Εμφανίζεται διακόπτης αποδοχής κλήσης. Έρχεται με φόρα πίσω σου ένα άλλο όχημα; Νιώθεις ένα ελαφρύ χτύπημα στον ώμο, λες και υπάρχει φυσική παρουσία κάποιου που δηλώνει την παρουσία του πίσω σου!

Προσθέστε τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών, νέα μορφή ρομποτικού απτικού ελέγχου αντί για οθόνες αφής, φωτισμό λέιζερ και άλλα… διαστημικά, που καθιστούν το πρωτότυπο μήκους 4.490mm, πλάτους 2.000mm και ύψους 1.140mm, ως ένα ηλεκτρικό θηρίο που θα είχε εύκολα θέση σε ένα κινηματογραφικό blockbuster που θα διαδραματίζεται στο κοντινό μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ