Φουλ επίθεση από τη Mazda, η οποία ανακοινώνει σταδιακά τα φιλόδοξα πλάνα της για το βραχυπρόθεσμο μέλλον.
Προφανώς την προσοχή τραβούν ειδήσεις σχετικά με το μέλλον του MX-5 και την επιστροφή του RX-7 αλλά πέρα από το εμβληματικό roadster και το σπορ μοντέλο, οι Ιάπωνες έχουν κι άλλα στα σκαριά. Πάμε να δούμε τι ανακοίνωσε λοιπόν η Mazda.
Οκτώ χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του CX-5, έρχεται και νέα. Θα είναι ένα crossover που θα παίξει σημαντικό ρόλο στα πλάνα του brand και το περίφημο «Phase 2», το πλάνο δηλαδή που θα φέρει μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση ανάμεσα στο 2025 και το 2027.
BUY NOW
Σε αντίθεση με το CX-50 Hybrid που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την Toyota, το επόμενο CX-5 θα είναι… όλο Mazda, με νέο υβριδικό κινητήρα που θα έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και εξελιχθεί, in house.
Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να απλοποιήσει τη γκάμα του, με πολύ λιγότερες εκδόσεις απ’ ότι σήμερα.
Όμως δεν θα σταματήσουν εκεί. Το 2027 αναμένεται να δούμε ένα νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που θα πατά σε νέα πλατφόρμα. Και ίσως να προκύψει στην πορεία και σε υβριδικές εκδόσεις.
Κι εδώ πάμε στην τελευταία είδηση. Ενώ όλα μπαίνουν σταδιακά στην πρίζα, η Mazda δουλεύει πάνω και σε νέο Skyactiv-Z κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος αναμένεται επίσης το 2027. Δεν έχουν διαρρεύσει πολλά για αυτόν, αναμένεται όμως να είναι εξαιρετικά αποδοτικός, συνδυάζοντας επιδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση και κυρίως χαμηλές εκπομπές ρύπων. Θα είναι τετρακύλινδρος και θα αντικαταστήσει τους Skyactiv-G και Skyactiv-X.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ