Το Mazda BT-50 αλλάζει πρόσωπο και αναβαθμίζεται

Mazda BT-50

Το «αδερφάκι» του Isuzu D-Max φρεσκάρεται αισθητικά και εξοπλίζεται με νέα συστήματα ασφαλείας.

Το BT-50 βρίσκεται στην τρίτη του γενιά και η Mazda προσπαθεί να το κάνει πιο ανταγωνιστικό, δουλεύοντας πάνω σε όλους τους τομείς, σε ένα facelift που δεν περιορίζεται στην εικόνα του.

Θα εκκινήσουμε όμως από αυτή, καθώς πλέον υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Kodo soul of motion» και κάνει το pickup της ιαπωνικής μάρκας να θυμίζει περισσότερο τα σύγχρονα μοντέλα της γκάμας. Προφανώς, τα παραπάνω είναι πιο έκδηλα στο «πρόσωπο» του BT-50, με νέου σχεδιασμού προφυλακτήρα, γρίλια αλλά και φωτιστικά σώματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέο σχέδιο έχουμε και στο πίσω μέρος, με LED φώτα και ένα χαρακτηριστικό που συναντάμε και στο άλλο άκρο του οχήματος: τα μεγάλα σήματα της Mazda Οι Ιάπωνες προσφέρουν το ανανεωμένο μοντέλο και με τρία νέα χρώματα (Red Earth Metallic, Geode White Pearl, and Sailing Blue Metallic), ανεβάζοντας τις επιλογές στην παλέτα του, σε επτά.

Περνώντας στο εσωτερικό, συναντάμε νέα οθόνη 9’’ για το σύστημα infotainment αλλά και ψηφιακό πίνακα οργάνων που μεγάλωσε, από τις 4.2 ίντσες, στις 7, προσφέροντας πλέον δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, όπως για τις πιέσεις των ελαστικών, το κλείδωμα του διαφορικού κ.α. Επίσης, πλέον υπάρχει ασύρματη συνδεσιμότητα και για το Android Auto, πράγμα που μέχρι πρότινος αφορούσε μόνο το Apple CarPlay.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mazda έχει διατηρήσει φυσικούς διακόπτες αλλά έχει αναβαθμίσει την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται στην καμπίνα. Αντίστοιχη αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα ασφαλείας, εκεί όπου πλέον υπάρχει Rear Cross Traffic Brake, adaptive cruise control, traffic sign recognition κ.α.

Το κομμάτι στο οποίο δεν υπάρχουν αλλαγές, είναι στα κινητήρια σύνολα μιας και η Mazda έχει διατηρήσει τον 1900άρη Turbo-Diesel κινητήρας απόδοσης 148 αλόγων και τον 3λιτρο Turbo-Diesel που προσφέρει 187 ίππους. Αμφότεροι συνεργάζονται είτε με 6άρι μηχανικό, είτε με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Με την επιλογή τόσο για κίνηση στον πίσω άξονα, όσο και για όλους τους τροχούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ