Το νέο SUV της Mazda θα διαδεχεί το CX-9 στην κορυφή της γκάμας της εταιρείας της Χιροσίμα, θα αλλάξει ονομασία (CX-90) και θα είναι το μεγαλύτερο και πολυτελέστερο όλων.
Ο ανταγωνισμός στα μεγάλα και πολυτελή SUV συνεχίζεται με φρενήρη ρυθμό, και η Mazda μόλις ανακοίνωσε ότι σύντομα θα εκπροσωπηθεί σε αυτό με τη νέα «ναυαρχίδα» της, το CX-90. Το μέγεθός του θα είναι τέτοιο που θα χωρά στο εσωτερικό του τρεις σειρές καθισμάτων, συνεπώς θα είναι επταθέσιο, και η πολυτέλεια των υλικών του θα το τοποθετεί στο premium επίπεδο.
Το νέο CX-90 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του CX-60, που προϋποθέτει την τοποθέτηση του κινητήρα στο διαμήκη άξονα και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Ο κινητήρας αυτός θα είναι ο εξακύλινδρος εν σειρά 3.0 λίτρων, ο οποίος στις PHEV εκδόσεις θα συμπληρώνεται και από plug-in υβριδικό σύστημα.
BUY NOW
Η Mazda επιβεβαίωσε όλα τα παραπάνω δημοσιεύοντας και μία teaser εικόνα από μια λεπτομέρεια της ουράς του μελλοντικού CX-90, στην οποία φαίνεται καθαρά το έμβλημα e-Skyactiv PHEV - πιστοποιώντας ότι κάποιες εκδόσεις του νέου SUV θα μπαίνουν στην πρίζα. Μια δεύτερη, επίσης επίσημη εικόνα, απεικονίζει το σήμα Inline 6, για το εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ βενζίνης.
Πέραν της αρχιτεκτονικής, όλα δείχνουν ότι το μεγάλο και πολυτελές ιαπωνικό SUV θα δανειστεί και το υβριδικό σύστημα από το CX-60. Στον μικρότερο «αδελφό» του, βεβαίως, συνδυάζεται με κινητήρα βενζίνης 2.5 λίτρων, αποδίδοντας συνδυαστικά 327 ίππους και 500 Nm ροπής.
Το CX-9 ήταν επιτυχημένο πρωτίστως στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, και σε αυτήν απευθύνεται κατά κύριο λόγο ο διάδοχός του. Για τις ΗΠΑ η εταιρεία της Χιροσίμα εξελίσσει επίσης τα CX-50 και CX-70, ενώ για την Ευρώπη επιφυλάσσει τo CX-60 και το CX-80, αντίστοιχο του CX-90 και επίσης επταθέσιο. Και, βεβαίως, το υβριδικό Mazda MX-30 που θα κινείται με ηλεκτροκινητήρα αλλά θα διαθέτει κινητήρα Wankel για τη φόρτιση της μπαταρίας.