H Mercedes αποκάλυψε την crossover εκδοχή της E-Class

Mercedes E-Class All-Terrain

Η τετρακίνητη Mercedes-Benz E-Class All-Terrain, που έκανε την πρεμιέρα της στην έκθεση του Μονάχου, είναι ένα υπερυψωμένο Wagon με πληθώρα στοιχείων και ηλεκτρονικών για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις.

Το νέο Crossover της εταιρείας της Στουτγάρδης απευθύνεται σε αγοραστές που θέλουν να κινούνται σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές αλλά τα SUV δεν είναι ιδιαίτερα του γούστου τους. Και για το σκοπό αυτό περιλαμβάνουν ενδείξεις πυξίδας, συντεταγμένων και των γωνιών κλίσης του αμαξώματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αισθητικά η All-Terrain διαφοροποιείται από την κλασσική sedan E-Class από την ιδιαίτερη γρίλια της, που έχει στην εσωτερική της επιφάνεια δύο ασημένιες μπάρες, καθώς και από τον τροποποιημένο της προφυλακτήρα. Επίσης, οι θόλοι των τροχών έχουν πλαστικά προστατευτικά σκούρου γκρι χρώματος περιμετρικά από τις ζάντες διάστασης 18 ιντσών - είτε 19'' ή 20'' προαιρετικά.

Με μήκος 4,950 μέτρων, πλάτος 1,904 μ. και ύψος 1,497 μ., το γερμανικό «περιπετειώδες» wagon είναι κατά 17 mm πιο μακρύ και 33 mm πιο πλατύ -αλλά όχι και ψηλότερο- από τον προκάτοχό του, που πωλούνταν από το 2017 μέχρι φέτος. Έχει, επίσης, κατά 22 mm μεγαλύτερο μεταξόνιο από την E-Class (συνολικά 2,961 μ.) και συνεπώς μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Ο χώρος αποσκευών παραμένει αναλλοίωτος στα 615 λίτρα, και αυξάνεται στα 1.830 με την αναδίπλωση -κατά 40:20:40- των πίσω καθισμάτων. Εξαίρεση αποτελούν οι plug-in hybrid εκδόσεις του αυτοκινήτου, στις οποίες ο χώρος αποσκευών μειώνεται κατά 155 λίτρα χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο. H All-Terrain πάντως έχει στο στάνταρ εξοπλισμό την ηλεκτροκίνητη πίσω πόρτα και το αφαιρούμενο κάλυμμα των αποσκευών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στα μηχανικά μέρη της Mercedes-Benz E-Class All-Terrain, στη βάση της διατίθεται με τον τετρακύλινδρο Turbodiesel 2.0 λίτρων που αποδίδει 192 ίππους στη mild-hybrid έκδοση E220d 4Matic. Πιο πάνω, η ήπια υβριδική E 450 4Matic διαθέτει εξακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 3.0 λίτρων και 375 ίππων, που με τη βοήθεια και των 23 hp του ηλεκτρικού συστήματος των 48V σημειώνει το sprint 0-100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 215 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθεί η E300de 4Matic, η οποία υιοθετεί το τετρακύλινδρο σύνολο της E220d 4Matic και συμπληρώνεται από ηλεκτροκινητήρα για να φτάσει σε συνδυαστική απόδοση τους 308 hp. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και έχουν στάνταρ τετρακίνηση. Σύμφωνα με τη Mercedes, η E-Class All-Terrain έχει ελκτική ικανότητα 2.100 κιλών ή 750 κιλών για τρέιλερ δίχως φρένα.

Πίσω από τους τροχούς της φιλοξενεί την αερανάρτηση που ρυθμίζει τη συμπίεση και την επαναφορά κάθε τροχού ξεχωριστά. Επίσης, η Ε-Class All-Terrain έχει 4,6 επιπλέον εκατοστά ύψους από το έδαφος σε σχέση με την απλή E-Class Estate, για τη διευκόλυνση της κίνησης εκτός δρόμου. Η αερανάρτηση μπορεί να χαμηλώσει το ύψος από το έδαφος κατά 15 mm για να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση -και συνεπώς την κατανάλωση- στον αυτοκινητόδρομο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό το ταμπλό φιλοξενεί τη Mercedes MBUX Superscreen, όπως και η sedan E-Class, για το infotainment. Προαιρετικά διατίθεται και τρίτη οθόνη, στην επιφάνεια εμπρός από τον συνοδηγό. Στην κεντρική οθόνη προβάλλεται και η εικόνα του «διάφανου καπό», ώστε ο οδηγός να βλέπει σε ακτίνα 360 μοιρών την επιφάνεια κάτω από περιμετρικά από το αυτοκίνητο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξοπλισμός συμπληρώνεται από τη σουίτα των ηλεκτρονικών συστημάτων, που εκτός των άλλων περιλαμβάνει τα active brake assist και την υποβοήθηση παρκαρίσματος. Το προαιρετικό Driver Assistance Package προσθέτει τα adaptive cruise control και active steering assist και lane keeping assist, μεταξύ άλλων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ