H μοτοσυκλέτα που δεν χρειάζεται βενζίνη – Γιατί οι κάτοχοι της παρακαλάνε να φυσάει και να έχει ήλιο;

MOTOSIKLETA AERAS ILIOS

Μια κατασκευάστρια εταιρεία οχημάτων έρχεται να βάλει τέλος στο άγχος που προκαλεί η συνεχής άνοδος των τιμών των καυσίμων, αξιοποιώντας στο έπακρο τις πηγές ενέργειας που προσφέρει δωρεάν η ίδια η φύση.

Όλοι οι κάτοχοι οχημάτων παρακολουθούν διαρκώς τις τιμές των καυσίμων, καθώς το κόστος ανεφοδιασμού αποτελεί σημαντικό βάρος για τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο για όσους κινούνται καθημερινά στον αστικό ιστό, οδηγώντας όλο και περισσότερους να αναζητούν εναλλακτικές μορφές μετακίνησης, όπως τα ηλεκτρικά πατίνια, τα e-bikes και φυσικά οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες

Σε αυτό το πλαίσιο, μια κινέζικη εταιρεία έρχεται να προτείνει μια διαφορετική προσέγγιση. Κατάργηση καυσίμων και πριζών, με την ενέργεια να αντλείται απευθείας από τη φύση. Ο λόγος για την Jiangsu YongLE New Energy, μια κατασκευάστρια που ειδικεύεται σε οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον, και η οποία παρουσίασε πρόσφατα ένα πρωτότυπο δίκυκλο που τροφοδοτείται από ηλιακή και αιολική ενέργεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
motosikleta aiolikh iliaki energeia

Το νέο μοντέλο, που ονόμαζεται CG, βασίζεται στην αρχιτεκτονική της διαχρονικής Honda CG125, ωστόσο η ομοιότητα σταματά στην αισθητική της σιλουέτας. Εκεί που η YongLE CG διαφοροποιείται ριζικά είναι στο σύστημα παραγωγής και αποθήκευσης ενέργειας.

Στην κορυφή της μοτοσυκλέτας υπάρχει ένα ενσωματωμένο «στέγαστρο» που φιλοξενεί ηλιακά πάνελ ισχύος 250W, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει μια ανεμογεννήτρια, μετατρέποντας τη μοτοσυκλέτα σε ένα μικρό κινητό ενεργειακό σύστημα.

Η ενέργεια που συλλέγεται αποθηκεύεται σε μπαταρία φωσφορικού λιθίου 30Ah, προσφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση, η οποία διαρκεί 6 έως 8 ώρες, ενώ με καθαρά ηλιακή ή αιολική ενέργεια η εμβέλεια φτάνει τα 50 χιλιόμετρα. 

motosikleta aiolikh iliaki energeia 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 1500W, επιτρέποντας τελική ταχύτητα που φτάνει τα 59 χλμ./ώρα, ενώ το βάρος παραμένει σε λογικά επίπεδα, με την εταιρεία να δηλώνει 133 κιλά, παρά την προσθήκη πάνελ και γεννήτριας. Από πλευράς εξοπλισμού, η CG εξοπλίζεται με δισκόφρενα εμπρός και πίσω, τηλεσκοπικό πιρούνι στην ανάρτηση εμπρός, υδραυλικά αμορτισέρ πίσω, τριτάχυτο μηχανικό κιβώτιο, και οθόνη LCD για βασικές ενδείξεις.

Βέβαια αξίζει να σημείωθει ότι τα παραπάνω νούμερα δεν γνωρίζουμε αν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, αφού δεν έχει γίνει επίσημη ανεξάρτητη δοκιμή.Πάντως δεν είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που ακολουθάει τη συγκεκριμένη φιλοσοφία, αφού στην γκάμα της διαθέτει golf carts, τρίτροχο με πλατφόρμα, ένα μικρό αυτοκίνητό ακόμη και σκάφος. 

skafos aiolikh iliaki energeia

Αν και είναι μάλλον απίθανο να το δούμε στην χώρα μας ή γενικά στους δρόμους της Ευρώπης, η σκέψη μιας μοτοσυκλέτας που κινείται χωρίς ούτε σταγόνα βενζίνης ή ρεύμα, παραμένοντας ανεξάρτητη και «πράσινη», φαντάζει τουλάχιστον ελκυστική για το μέλλον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ