Αυτή είναι η μία και μοναδική Ferrari BR20

Ferrari BR20

Η νέα «αποκλειστική» Ferrari, ένα διθέσιο V12 coupe που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία σε ένα και μόνο αντίτυπο για τον εύπορο αγοραστή της, ονομάζεται BR20 και βασίζεται στη GTC4Lusso.

Η BR20 είναι το τελευταίο δημιούργημα του προγράμματος Special Projects της ιταλικής εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, η Ferrari κατασκευάζει αποκλειστικά σε ένα αντίτυπο ένα αυτοκίνητο απόλυτα εξατομικευμένο στις επιλογές του συγκεκριμένου αγοραστή - ο οποίος παίρνει στα χέρια του ένα μοναδικό μοντέλο.

Η διαδικασία ξεκινά από τη μεταφορά στο χαρτί των βασικών ιδεών και επιθυμιών του αγοραστή. Οι σχεδιαστές του Ferrari Styling Centre καθορίζουν, στη συνέχεια, τις αναλογίες του αυτοκινήτου και το λεπτομερές τεχνικό σχέδιο, και έπειτα αυτό περνά στη φάση της κατασκευής στο εργοστάσιο του Μαρανέλο. Η όλη διαδικασία διαρκεί περισσότερο από ένα χρόνο, και ο αγοραστής συμμετέχει σε όλα τα στάδιά της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η νέα «One-Off» δημιουργία της εταιρείας της Modena, με την ονομασία BR20, βασίζεται στο δάπεδο της Ferrari GTC4Lusso (η οποία δεν παράγεται πλέον). Όμως -σύμφωνα με τις επιθυμίες του αγοραστή της- οι σχεδιαστές της εταιρείας αντικατέστησαν τη shooting-brake ουρά με fastback σιλουέτα, αφαίρεσαν τα πίσω καθίσματα, και υιοθέτησαν σχεδιαστικές επιρροές από εμβληματικά coupe της Ferrari από τις δεκαετίες 1950-'60, όπως τις 410 SA και 500 Superfast.

Ο ανασχεδιασμός έκανε τη BR20 7,8 εκατοστά μεγαλύτερη σε μήκος από τη GTC4Lusso, χάρη κυρίως στον ανασχεδιασμό του πίσω μέρους - ώστε να βρει χωροταξική εφαρμογή η έντονη, και εντυπωσιακή, κλίση της οροφής και της πίσω κολώνας.

Η κεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία περιλαμβάνει δύο θόλους που διατρέχουν το αμάξωμα από την πρώτη κολόνα μέχρι την απόληξη της ουράς. Στο τελειώμα της πίσω κολώνας έχουν αφομοιωθεί δύο αεραγωγοί, διακριτικοί με το μαύρο τους χρώμα, για την ψύξη του κινητήρα. Αυτά παραπέμπουν όχι μόνο στα κλασσικά Coupe των 50s-60s, αλλά και σε σύγχρονες Ferrari, όπως την 599 GTB Fiorano.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ουρά, επίσης, τα διπλά φωτιστικά σώματα δημιουργούν έναν αρμονικό οπτικό συνδυασμό με την -επίσης αποκλειστική- διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η τελευταία αφομοιώνεται στο διαχύτη, που διαθέτει ενεργά (ηλεκτρονικά κινούμενα) πτερύγια στο δάπεδο.

Παράλληλα, στο εμπρός μέρος το Ferrari Styling Centre, υπό τον Flavio Manzoni, τοποθέτησε νέα και αποκλειστικά φωτιστικά σώματα, και μάλιστα σε χαμηλή θέση ώστε το καπό να δείχνει ακόμα πιο επιβλητικό. Η γρίλια σχεδιάστηκε επίσης εν λευκώ, με οριζόντιες τρισδιάστατες πτυχώσεις, ενώ καινούριες και αποκλειστικές είναι και οι ζάντες των 20 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πλήρης αναθεώρηση του πίσω μέρους του αυτοκινήτου άλλαξε ριζικά και τη χωροταξία στο εσωτερικό - αν και, έτσι κι αλλιώς, ο αγοραστής της BR20 επιθυμούσε την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων, για περισσότερο δυναμισμό. Το καφέ δέρμα κυριαρχεί παντού, αλλά υπάρχουν και αρκετά τμήματα γυμνών ανθρακονημάτων.

Το δέρμα, που φαίνεται να επενδύει τα πάντα, ονομάζεται Heritage Testa di Moro. Έχει ασημί ραφές, επίσης με αποκλειστικό σχεδιαστικό μοτίβο. Πίσω από τα καθίσματα υφίσταται ο μικρός χώρος αποσκευών, με δρύινο κάλυμμα.

Πίσω του, η ουρά κρύβει τον μεγάλο, V12 κινητήρα που διέθετε η GTC4Lusso (αντί του V8) και τον οποίο συνδύαζε με σύστημα τετρακίνησης. Η μονάδα των 6.2 λίτρων αποδίδει 680 ίππους και 607 Nm ροπής. Στην περίπτωση της GTC4Lusso, σημείωνε το σπριντ 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, και άγγιζε τελική ταχύτητα 335 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Ferrari δεν έχει ανακοινώσει την τιμή της μοναδικής BR20, αλλά αυτή σίγουρα είναι πολλαπλάσια των περίπου 250 χιλιάδων Ευρώ που κόστιζε η V12 εκδοχή της GTC4Lusso.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ