H Nismo θα κατασκευάζει για πάντα (και) θερμικά sportscars

Nissan GT-R Nismo

Ο σπορ βραχίονας της Nissan, η Nismo, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ κατασκευαστής αποκλειστά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Nissan, Pierre Loing.

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία της Γιοκομάχμα κάνει διαρκή και μεγάλα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση, το σπορ παρακλάδι της, η Nismo, θα ακολουθήσει το παράδειγμα άλλων ανταγωνιστικών κατασκευαστών και δεν θα αφαιρέσει τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνης) από τη γκάμα του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η Nismo δεν έχει συγκεκριμένο στόχο να γίνει αμιγώς ηλεκτρική», επιβεβαίωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο αγγλικό περιοδικό Top Gear ο Loing. Όπως είπε, η ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι χαοτική, και «ο ρόλος μας ως κατασκευαστές είναι να προσαρμοζόμαστε».

Έτσι, η εταιρεία επικεντρώνεται στην τεχνολογία E-Power, η οποία χρησιμοποιεί τον κινητήρα βενζίνης ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας. Η Nissan παρουσίασε το Qashqai E-Power το 2022, το πρώτο μοντέλο που διαθέτει αυτή τη νέα τεχνολογία, και τα σχέδια της Nismo αντίστοιχα προσαρμόζονται στο κάθε μοντέλο.

Ένα σπορ πακέτο εξοπλισμού της Nismo πρέπει να ταιριάζει στο κάθε μεμονωμένο αυτοκίνητο, και οποιαδήποτε επέκταση θα πρέπει να έχει ισχυρές πωλήσεις για να δικαιολογήσει την ύπαρξή της.

Συγκεκριμένα, η Nissan γνωρίζει ότι ένα αυτοκίνητο όπως το GT-R μπορεί να απαιτήσει πολύ υψηλότερη τιμή για μια έκδοση Nismo, από ένα μοντέλο όπως το Ariya. Ο Loing παραδέχεται ότι το Ariya δεν είναι ένα φθηνό EV, επομένως το ανώτατο όριο τιμής δεν μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η δήλωση του Loing εντάσσεται στο γενικότερο κλίμα επανεξέτασης των σχεδίων των αυτοκινητοβιομηχανιών για τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Κάτι που πηγάζει από το ασταθές κλίμα στην αγορά των EV.

Πολλοί κατασκευαστές, αυτόν τον καιρό, επιβραδύνουν τα φιλόδοξα πλάνα τους για την κυκλοφορία των νέων τους EV, και εστιάζουν περισσότερο στην αύξηση της γκάμας των υβριδικών τους. Αυτό δείχνει πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν οι τάσεις των καταναλωτών και πόσο ευέλικτες πρέπει να είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του Loing, που είπε σχετικά ότι αν του κάνατε την ίδια ερώτηση για τα σχέδια ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας πριν λίγα χρόνια, θα είχε «δώσει διαφορετική απάντηση».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ