Ο βρετανικός οίκος μετατροπών RML Group πήρε μια Porsche 911 Turbo S (γενιάς 992.1) και τη μεταμόρφωσε σε ένα “θηρίο” που παράγει 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h.
Η δημιουργία της αυτή, βασισμένη στο supercar του Zuffenhausen, ονομάζεται P39 40th Special Edition. Διαθέτει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο από την τυπική 911, το αμάξωμά της είναι πλέον ανθρακονημάτινο -εμπνευσμένο από τις αγωνιστικές Porsche του LeMans- και είναι φυσικά πολύ ισχυρότερη.
Με αναβαθμισμένο διπλό Turbo, βελτιωμένα intercooler και με ενισχύσεις στην πολλαπλή εισαγωγής και στο σύστημα εξάτμισης Inconel, μαζί με τη νέα μονάδα ελέγχου (ECU) στον εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα των 3.8 λίτρων, η ισχύς αυτής της 911 Turbo S αυξήθηκε από τους 640 στους 900 ίππους - ενώ η ροπή πήρε ακόμα 200 Nm, φτάνοντας συνολικά τα 1,000 Nm.
BUY NOW
Η RML υποστηρίζει ότι η P39 40SE είναι 4,0’’ δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 911 GT3 RS στην πίστα του Nurburgring (στην κλασσική μεγάλη διαδρομή του Nordschleife), με χρόνο 6:45 λεπτά.
Επίσης, η P39 είναι 0,2’’ ταχύτερη από την τυπική Turbo S για τα 0-100 km/h και 0,8’’ ταχύτερη για τα 0-160 km/h: 4,5 δευτερόλεπτα έναντι 5,3. Η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 330 km/h.
Εκτός από το μεταξόνιο που έχει αυξηθεί κατά 25 mm, η RML διεύρυνε και τα μετατρόχια μπροστά και πίσω κατά 100 mm και αντικατέστησε αρκετά από τα μεταλλικά μέρη του αμαξώματος με ανθρακονήματα.
Πρόσθεσε ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία και σύστημα μείωσης αντίστασης του αέρα, που ελέγχεται από τον οδηγό. Σε λειτουργία Track Mode, το αυτοκίνητο μπορεί να παράγει έως και 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h -4,5 φορές περισσότερα από την Turbo S- και 923 κιλά στα 285 km/h. Στη λειτουργία Tour, η ανάρτηση ανυψώνεται και η απόσβεση γίνεται πιο ήπια.
Η RML αναβάθμισε το εσωτερικό με νέα σπορ καθίσματα εξοπλισμένα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων για τους δύο εμπρός επιβάτες. Επίσης, αφαιρέθηκαν τα πίσω καθίσματα, προκειμένου να τοποθετηθεί κλωβός ασφαλείας για την ασφάλεια της σπορ οδήγησης.
Η αναβάθμιση P39 της RML κοστίζει περίπου 575.000 ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνεται το κόστος του αυτοκινήτου βάσης, δηλαδή της 911 Turbo S - η οποία στη χώρα μας κοστίζει 350 χιλιάδες ευρώ. Μόνο 10 μονάδες θα κατασκευαστούν.