H Toyota GR Corolla απέκτησε περισσότερη ροπή από ποτέ

Toyota GR Corolla 2025

Η Toyota προχώρησε σε επέμβαση ουσίας στην σπορ εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου της, προσφέροντάς το πλέον και με αυτόματο κιβώτιο.

Κι αυτή είναι η σημαντικότερη διαφοροποίηση στο 2025 Toyota GR Corolla, που σε όψη έχει συγκεκριμένες πινελιές αλλαγής σε σχέση με την παρούσα εκδοχή του μοντέλου. Δηλαδή, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αλλαγή που έγινε για να βελτιωθεί και η ψύξη του κινητήρα αλλά και μεγάλους αεραγωγούς στα φρένα.

Όσο για το εσωτερικό, η μοναδική διαφοροποίηση αφορά μόνο κάποιες λεπτομέρειες σε διαφορετικά χρώματα/υλικά. Όλα τα άλλα είναι ίδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλωστε συνταγή που κερδίζει, λένε πως δεν αλλάζει. Και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο παραμένει. Απλά πλέον μπήκε και 8άρι αυτόματο, πράγμα που ενδεχομένως να διευρύνει το πελατολόγιο του καυτού hatch.

Πρόκειται για το ίδιο DAT (Direct Automatic Transmission) κιβώτιο της Gazoo Racing που προστέθηκε πριν μερικούς μήνες στη γκάμα του GR Yaris, που μέσω αισθητήρων αντιλαμβάνεται στιγμιαία την πρόθεση επιτάχυνσης/πέδησης και κάνει την τέλεια αλλαγή σχέσης.

Χέρι-χέρι με το DAT πηγαίνει και σύστημα Launch Control, ωστόσο οι Ιάπωνες δεν ανακοίνωσαν κάποια αλλαγή στην τιμή της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, η Toyota έχει «πειράξει» και τον 1600άρη υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα του μοντέλου, που εξακολουθεί να προσφέρει 300 άλογα αλλά πλέον προσφέρει υψηλότερη τιμή απόλυτης ροπής. Συγκεκριμένα, αυτή έχει σκαρφαλώσει στα 400 Nm.

Επεμβάσεις υπάρχουν και στις αναρτήσεις, ενώ στάνταρ θα είναι τα Torsen διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, εμπρός πίσω.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ