Νέο εργοστάσιο θέλει να κατασκευάσει η Volkswagen στη Γερμανία χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα προς μίμηση, το Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο.
Ο όμιλος Volkswagen έχει φουλάρει τις ηλεκτρικές μηχανές του αναφορικά με τις επενδύσεις μαμούθ που θα πραγματοποιήσει τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα και με σχετικές αναλύσεις οι επενδύσεις των Γερμανών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 100 δισ. ευρώ έως και το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Η Tesla έχει χτίσει ήδη το δικό της εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών στην Ευρώπη με το Giga Berlin, το οποίο, αν και θεωρείται το πιο προηγμένο της αμερικάνικης εταιρείας, αντιμετωπίζει ακόμη προβλήματα με τους περιβαλλοντικούς νόμους της Γερμανίας και δεν έχει ξεκινήσει να παράγει μοντέλα των Αμερικανών επί ευρωπαϊκού εδάφους -αναμένεται να λειτουργήσει από τη νέα χρονιά.
BUY NOW
Απέναντι στο Giga Berlin η Volkswagen δεν έχει προς το παρόν κάποια απάντηση, η οποία αναμένεται να έρθει τα επόμενα χρόνια με την κατασκευή ενός ολοκαίνουριου και υπερσύγχρονου εργοστασίου στην έδρα της στο Wolfsburg.
Σε αυτό το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο έκτασης δύο τετραγωνικών χιλιομέτρων, το οποίο εγκρίθηκε πριν από λίγες ημέρες από το δ.σ. του ομίλου, αναμένεται να κατασκευάζεται η ηλεκτρική ναυαρχίδα του γερμανικού κολοσσού, η οποία φέρνει προς το παρόν την κωδική ονομασία Trinity.
Στοχεύοντας σε αντίστοιχους χρόνους κατασκευής για το ίδιο το εργοστάσιο αλλά και για το μοντέλο που θα παράγει αντίστοιχα, η ολοκλήρωση της κατασκευής του εργοστασίου αναμένεται το 2025 με την έναρξη της λειτουργίας για μαζική παραγωγή να ξεκινά την επόμενη χρονιά. Με την Tesla να αναφέρει ότι το εργοστάσιο της στο Βερολίνο έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει -από το μηδέν- ένα Model 3 κάθε δέκα ώρες η Volkswagen φαίνεται να θέλει να περάσει κάποιες από τις μεθόδους παραγωγής των Αμερικάνων και στο δικό της εργοστάσιο, σύμφωνα και με δηλώσεις του Christian Vollmer στο γερμανικό Automotive News, μέλος του δ.σ. του ομίλου, υπεύθυνου μεταξύ άλλων και για την παραγωγή.
Η Tesla αξιοποιεί μια παραγωγική διαδικασία κατά την οποία μπορεί να κατασκευάζει μέρη για το Model 3 χρησιμοποιώντας μόνο μερικά τεράστια κομμάτια μετάλλου και αυτό το σκέφτεται σοβαρά και η Volkswagen για να πετύχει αντίστοιχους χρόνους παραγωγής.
Οι Γερμανοί σκέφτονται ακόμη και τη χρήση drones για την ταχύτερη μεταφορά των εξαρτημάτων στη γραμμή παραγωγής, ενώ ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σκέφτονται να χρησιμοποιούν το αυτοματοποιημένο σύστημα οδήγησης του Trinity ακόμη και κατά τη διάρκεια κατασκευής του ώστε αυτό να μεταφέρεται από το εργοστάσιο προς τις πρώτες δοκιμές του και έπειτα στο χώρο που θα σταθμεύσει... μόνο του.