H Volkswagen ονειρεύεται ένα ηλεκτρικό sportscar 680 ίππων

volkswagen xl sport

Ένα αγνό σπορ αυτοκίνητο, ηλεκτρικό φυσικά, με ισχύ 680 ίππων και τη νέα γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης της Volkswagen, ήταν κρυμμένο μέσα σε μια βαρετή ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας.

Η εταιρεία του Wolfsburg είχε φτάσει κοντά στο όνειρό της για ένα νέο σπορ αυτοκίνητο τις περασμένες δεκαετίες. Τόσο κοντά που παρουσίασε ακόμα και τα πρώτα του πρωτότυπα - όπως το W12 Nardo και το XL Sport (με τον κινητήρα V2 της θυγατρικής Ducati). Κανένας από αυτούς τους σπόρους δεν καρποφόρησε.

To πρωτότυπο Volkswagen W12 Nardo του 2001
To πρωτότυπο Volkswagen W12 Nardo του 2001
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, οι Γερμανοί δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν αυτό το όνειρο - παρά μόνο το προσαρμόζουν στα νέα δεδομένα, δηλαδή στην ηλεκτροκίνηση. Το καινούριο τους ηλεκτρικό όνειρο -ένα γνήσιο sportscar από το μηδέν, και όχι μια απλή έκδοση GTX ενός υπάρχοντος EV- βασίζεται στα πλάνα τους να εξελίσσουν το σύνολο των εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης εντός των τειχών τους.

Το πρωτότυπο Volkswagen XL Sport του 2014 είχε τον κινητήρα V2 της Ducati
Το πρωτότυπο Volkswagen XL Sport του 2014 είχε τον κινητήρα V2 της Ducati

Αυτό σημαίνει ότι, πέραν των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών, η VW θα εξελίσσει μόνη της και τα υπόλοιπα εξαρτήματα -όπως τους μετατροπείς και τα συστήματα διαχείρισης της θερμότητας- για να καταλήξει σε ένα ευέλικτο σύνολο ηλεκτροκίνησης, που θα προσαρμόζεται εύκολα σε κάθε είδους ηλεκτρικό αυτοκίνητο του ομίλου.

Ανεπίσημα σχέδια ενός ενδεχόμενου sportscar από τη Volkswagen
Ανεπίσημα σχέδια ενός ενδεχόμενου sportscar από τη Volkswagen
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέχρι και σε ένα sportscar. Όπως αναφέρει η εταιρεία του Wolfsburg, το νέο αυτό συνολικό σύστημα ηλεκτροκίνησης θα μπορούσε να φτάσει σε απόδοση τα 500 kW, δηλαδή τους 680 ίππους, και έτσι να ταιριάξει και σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό νέο σπορ αυτοκίνητο.

Η Volkswagen προγραμματίζει να έχει αυτή την τεχνολογία έτοιμη για τη νέα γενιά των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, που θα βασίζονται στην αντίστοιχη μετεξέλιξη της πλατφόρμας ΜΕΒ - στην καινούρια αρχιτεκτονική με την ονομασία MEB Evo. Οι νέες τεχνολογίες αυτές θα βοηθήσουν τον όμιλο να μειώσει το κόστος εξέλιξης των καινούριων EV κατά 20 τοις εκατό.

Παρότι η Volkswagen έχει πολλές άλλες προτεραιότητες πριν φτάσει σε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, που βασικά θα είναι μια Porsche Taycan για τον λιγότερο εύπορο, δεν αποκλείεται στο μέλλον να στριμώξει ένα τέτοιο -για λόγους γοήτρου- ανάμεσα στην πλημμυρίδα από τα καινούρια της ηλεκτρικά SUV και Sedan.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ