Citroen e-C3

Η απόλυτη χειμερινή μονομαχία: BMW M3 Touring εναντίον Audi RS4 Avant

BMW M3 Touring vs Audi RS4 Avant

Τα δύο τετρακίνητα γερμανικά super-wagons έρχονται πρόσωπο-με-πρόσωπο στο χιόνι. Ποιο από τα συστήματα τετρακίνησης, Audi Quattro και BMW xDrive, θα κερδίσει τη μονομαχία τους;

Αυτή η δοκιμασία, που οργάνωσε το κανάλι Tyre Reviews στο YouTube, ήταν ένα τεστ πρόσφυσης -τόσο των χειμερινών ελαστικών όσο και των συστημάτων τετρακίνησης- των BMW M3 Touring και Audi RS4 Avant.

Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με χειμερινά ελαστικά Pirelli P-Zero στις ίδιες διαστάσεις 275/35-19. Από πλευράς ισχύος, η BMW M3 Touring έχει ένα μικρό πλεονέκτημα με 503 ίππους, σε σύγκριση με τους 444 ίππους του Audi RS4 Avant.

Το Audi είναι λίγο πιο ελαφρύ και αυτό είναι μεν πλεονέκτημα γενικώς, αλλά σε επιφάνειες όπως το χιόνι και ο πάγος το επιπλέον βάρος μπορεί να αποδειχθεί πλεονέκτημα, βοηθώντας στην πρόσφυση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρώτο μισό της δοκιμής αφιερώθηκε σε μια κλασική αναμέτρηση επιτάχυνσης. Η αναμέτρηση πραγματοποιήθηκε τρεις φορές, με τρείς διαφορετικές ρυθμίσεις των δύο γερμανικών αυτοκινήτων: με ενεργοποιημένα τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, με ρυθμίσεις μειωμένης υποστήριξης από το traction control (σε sport mode) και χωρίς καμία ηλεκτρονική βοήθεια.

Με τα συστήματα ελέγχου ενεργοποιημένα, το BMW έχει ένα μικρό πλεονέκτημα. Στο sport mode, το Audi RS4 Avant είναι πιο αποτελεσματικό. Και στη ρύθμιση χωρίς ηλεκτρονική υποβοήθηση, τα δύο αυτοκίνητα παρουσίασαν μεγάλη δυσκολία στη διατήρηση της πρόσφυσης, με συνεχή σπιναρίσματα.

Έπειτα, το δεύτερο μισό της δοκιμής περιλάμβανε το χειρισμό, όπου και αποκαλύφθηκαν οι βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο συστήματα τετρακίνησης. Η BMW M3 Touring ήταν πιο "παιχνιδιάρικη" με υπερστροφικές τάσεις της ουράς, και η οδήγησή της χρειάστηκε περισσότερες παρεμβάσεις από τον οδηγό για να κινείται γρήγορα.

Το Audi RS4 Avant, από την άλλη, παρουσίασε συμπεριφορά πιο ακριβούς χειρισμού, καθώς το σύστημα Quattro βοηθούσε το αυτοκίνητο να στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια και ευκολία.

Παρά τις διαφορετικές φιλοσοφίες τους, το τελικό αποτέλεσμα προκαλεί έκπληξη. Και τα δύο αυτοκίνητα έγραψαν ίδιους χρόνους γύρου κατά μέσο όρο, παρά τις πολλαπλές προσπάθειες με διαφορετικούς οδηγούς. Δείτε την αναμέτρηση των δύο γερμανικών super-sedan στο παρακάτω Video:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ