Honda: Αυτό είναι το νέο CR-V e:FCEV με κυψέλες υδρογόνου και δυνατότητα φόρτισης
Το νέο Honda CR-V e:FCEV ετοιμάζεται να κυλήσει τους τροχούς του στην Ευρώπη, με 600 χλμ. αυτονομίας και επιπλέον ηλεκτρική αυτονομία άνω των 60 χλμ μέσω φόρτισης.
Η Honda Motor πραγματοποίησε σήμερα την παγκόσμια πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής του νέου CR-V e:FCEV, της ηλεκτρικής έκδοσης του SUV με κυψέλες υδρογόνου (FCEV). Το εμπορικό του λανσάρισμα θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρια, με τις πρώτες αγορές που θα το υποδεχθούν να είναι της Ιαπωνίας και των Η.Π.Α.
Η έλευση του νέου CR-V e:FCEV καθιστά την Honda ως την πρώτη ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανία που θα λανσάρει ένα FCEV μοντέλο που διαθέτει δυνατότητα επαναφόρτισης της μπαταρίας από μία εξωτερική πηγή (πρίζα).
BUY NOW
Χωρίς να διακυβεύονται τα πλεονεκτήματα ενός FCEV, όπως η μεγάλη αυτονομία και ο σύντομος χρόνος ανεφοδιασμού με υδρογόνο, η προσθήκη συστήματος plug-in για τη φόρτιση της μπαταρίας στο σπίτι ή σε κάποιο σταθμό φόρτισης, ενισχύει ακόμα πιο πολύ την χρηστικότητα των οχημάτων αυτής της τεχνολογίας.
Το νέο Honda CR-V e:FCEV αναμένεται να προσφέρει αυτονομία πάνω από 600 χλμ. με μια γεμάτη δεξαμενή υδρογόνου και επιπλέον αυτονομία 60 χλμ. από μία φόρτιση της μπαταρίας, σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP.
Η νέα έκδοση φέρει σύστημα κυψελών καυσίμου που εξελίχθηκε από κοινού με την General Motors (GM) και θα παράγεται από την κοινοπραξία τους στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α.. Η παραγωγή του μοντέλου θα πραγματοποιείται στο Performance Manufacturing Center της Honda στο Οχάιο και θα εξάγεται στην Ιαπωνία.
Η Honda έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές της δραστηριότητές της έως το 2050 και «μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις» σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων που πουλά, με την τεχνολογία των κυψελών υδρογόνου να προσφέρει υψηλές δυνατότητες στους μηχανικούς της.
To νέο Honda CR-V e:FCEV εξελίχθηκε με γνώμονα να προσφέρει ευκολία και υψηλή χρηστικότητα, όντας ένα SUV που διαθέτει σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού με υδρογόνο, περίπου 3 λεπτά, εξασφαλίζοντας μεγάλη αυτονομία χωρίς άγχος. Από την άλλη, η δυνατότητα φόρτισης προσφέρει στους ιδιοκτήτες την ευκολία ενός ηλεκτροκίνητου για καθημερινή χρήση.
Όσον αφορά το σύστημα κυψελών καυσίμου, σε σχέση με του Honda Clarity του 2019, το συνολικό κόστος του νέου συστήματος έχει μειωθεί κατά 2/3 μέσω της μειωμένης χρήσης πλατίνας και του αριθμού των κυψελών. Ακόμα, η μπαταρία που φέρει έχει χωρητικότητα 17,7 kWh και ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει ισχύ 175 ίππους και 310 Nm ροπή.
Παράλληλα, η αξιοπιστία του συστήματος έχει διπλασιαστεί και η αντοχή του σε χαμηλές θερμοκρασίες έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα. Επιπλέον, ορισμένα εξαρτήματα και μηχανικά μέρη έχουν ενσωματωθεί σε ένα ενιαίο πακέτο, δημιουργώντας μία compact και ελαφριά μονάδα ισχύος, συμβάλλοντας επίσης στη μείωση του κόστους και την υψηλή παθητική ασφάλεια.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ