Honda: Πώς θα γίνει το πέρασμα των Type R στην ηλεκτρική εποχή

type-r

Το εμβληματικό logo Type R θα παραμείνει στα σπορ αυτοκίνητα της Honda και στην εποχή του ηλεκτρισμού, με την προϋπόθεση ότι «θα επιτευχθεί παρεμφερής οδηγική ευχαρίστηση» με το θερμικό Civic Type R.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του νέου ηλεκτρικού SUV Honda e:Ny1 στη Νορβηγία, ο τεχνικός σύμβουλος της Honda Ko Yamamoto είπε -στο αγγλικό περιοδικό Autocar- ότι το έμβλημα Type R «είναι ένα στοιχείο που μεγιστοποιεί την απόλαυση της οδήγησης και του χειρισμού. Αν αυτή η απόλαυση μπορεί να μεταφερθεί σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τότε το αυτοκίνητο αυτό θα μπορεί να αποκαλείται Type R».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Honda Civic Type R θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα φέρει το έμβλημα Type R, καθώς -όπως επιβεβαίωσε ο Ιάπωνας τεχνικός- τα υπόλοιπα θερμικά μοντέλα της εταιρείας, τα Honda CR-V, HR-V, το νέο ZR-V και το πρόσφατα ανανεωμένο Jazz, δεν θα αποκτήσουν τέτοια σπορ έκδοση επιδόσεων.

Συγκεκριμένα, ο Yamamoto είπε πως «πιστεύω ότι το Type R πάντα θα υπάρχει. Αν περάσουμε σε μια πλήρως ηλεκτρική κοινωνία κάποια μέρα, θα εξακολουθούν να υπάρχουν Type R. Όσο για τα Jazz, HR-V και CR-V... το βασικό αυτοκίνητο πρέπει πρώτα και κύρια να είναι ταιριαστό για μια αγωνιστική μετατροπή. Ο Max Verstappen οδήγησε ένα τροποποιημένο CR-V, αλλά αυτό ήταν κάτι διαφορετικό.

»Υπάρχει ακόμη ελπίδα για την επιβίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης για ένα χρονικό διάστημα, καθώς η Honda έχει εκφράσει ξεκάθαρα το ενδιαφέρον της για τα [βιώσιμα καύσιμα] e-fuels. Αλλά δεν είναι απαραιτήτως υποχρεωμένη να χρησιμοποιήσει τα e-fuels. Μπορεί να υπάρξει κάτι εξηλεκτρισμένο ή πλήρως ηλεκτρικό», πρόσθεσε ο Ιάπωνας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα δύο ηλεκτρικά της εταρείας στην Ευρώπη, τα Honda e και e:Ny1, αποκλείεται να αποκτήσουν σπορ έκδοση Type R. Ωστόσο, τα μελλοντικά ηλεκτρικά Honda που βασίζονται στην αρχιτεκτονική ΕΝ (που έχει και το e:Ny1) μπορούν να δεχθούν πιο ισχυρές εκδόσεις.

Honda e:Ny1: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας
Honda e:Ny1: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της ιαπωνικής εταιρείας

Ο Yamamoto κατέληξε: «Η πλατφόρμα αυτή [ΕΝ] δεν είναι σχεδιασμένη για να υποστηρίζει την τετρακίνηση. Όμως, η οικογένεια αυτής της αρχιτεκτονικής είναι σχεδιασμένη για να υποδεχθεί διαφορετικές μονάδες ισχύος και διαφορετικά συστήματα μετάδοσης, ίσως και με τρεις κινητήρες. Θα δούμε στο μέλλον, μας δίνει ευελιξία στις επιλογές μας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ