Αυτό το Honda S2000 έχει ηλεκτρικό κινητήρα 500 ίππων της Tesla (video)

Honda S2000 EV

Η μετατροπή του εμβληματικού roadster S2000 της Honda σε ηλεκτρικό δεν ακούγεται και τόσο καλή ιδέα - αλλά οι 500 ίπποι και η ροπή από χαμηλά από το ηλεκτρικό μοτέρ της Tesla κρατούν το πνεύμα του ζωντανό.

Οι κυνικοί, μάλιστα, θα υποστηρίξουν ότι αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος να αποκτήσει ένα ατμοσφαιρικό Honda (VTEC) ροπή από χαμηλά. Και η αλήθεια είναι ότι ο πολύστροφος δίλιτρος θερμικός κινητήρας του S2000 άρχιζε να εμφανίζει κάποια ζωντάνια κατά τις 7.000 σ.α.λ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μηχανολόγοι της αμερικανικής εταιρείας μετατροπών Rywire έλυσαν το πρόβλημα τοποθετώντας στην ουρά του S2000 τον κινητήρα της Tesla από τα Model 3 και Model Y. Πρόκειται για μια μόδα που κερδίζει όλο και περισσότερη δημοφιλία στην Αμερική: η μετατροπή του πιο τρελού αυτοκινήτου που μπορεί να σκεφτεί κανείς σε ηλεκτρικό, με κινητήρα της Tesla.

Βεβαίως, οι 500 ίπποι του ηλεκτροκινητήρα και κυρίως η ροπή από χαμηλά, διατηρούν καλά το πνεύμα του αυτοκινήτου. Εξάλλου την ίδια στιγμή, η θεϊκή κατανομή βάρους και ισορροπία του Honda S2000 επιτεύχθηκαν εδώ με την τοποθέτηση δύο μπαταριών (από το Chevrolet Volt) στο ρύγχος, χωρητικότητας 38 kWh.

Για να καταφέρουν να προσαρμόσουν τον ηλεκτροκινητήρα της Tesla, οι μηχανικοί της Rywire έκοψαν και τροποποίησαν όλο το πίσω μέρος του υποπλαισίου, αυξάνοντας το πλάτος του, ενώ κατασκεύασαν και ένα εξειδικευμένο σύστημα μετάδοσης μίας σχέσης. Το διαφορετικό περιορισμένης ολίσθησης και τα ημιαξόνια παρέμειναν αναλλοίωτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, έκαναν και ορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση του ηλεκτρικού αυτού S2000: του προσέδωσαν «ηλεκτρικό στιλ», ειδικά με την επιλογή του εμπρός προφυλακτήρα που σχεδίασαν από το μηδέν. Οι κυλεψοειδείς εγκοπές του παραπέμπουν στην κλασσική αισθητική των EV, και το ίδιο ισχύει και για τα αντίστοιχα γαλάζια αυτοκόλλητα τόσο σε αυτό το σημείο όσο και στα μαρσπιέ. Αντίστοιχα, και οι τροχοί έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, ώστε να έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό - με μια μικρή εγκοπή για την ψύξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα κόκκινα bucket καθίσματα της Sparco και οι αψίδες του roll-bar πίσω από τα προσκέφαλα με μαύρο γυαλιστερό χρώμα. Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι επενδεδυμένο με Alcantara, ενώ εντύπωση προκαλεί το αγωνιστικού τύπου τιμόνι και ο μινιμαλιστικός επιλογέας της μετάδοσης της κίνησης.

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε την ομάδα της Rywire να εξηγεί τα πάντα για τη μετατροπή του Honda S2000 σε Tesla.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ