Ο «χρυσός» κανόνας του καλοκαιριού -Έτσι θα δροσίσεις γρήγορα την καμπίνα του αυτοκινήτου

Έτσι κρατάς δροσερό το αυτοκίνητο το καλοκαίρι 2023 -Οι πέντε τρόποι

Αβίωτες είναι πλέον οι μετακινήσεις με το αυτοκίνητο δίχως τις υπηρεσίες του κλιματισμού, ο οποίος ωστόσο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά πρέπει να χρησιμοποιηθεί με συγκεκριμένο τρόπο.

Γύρω από τους 40 βαθμούς Κελσίου έχει «κολλήσει» ο υδράργυρος το φετινό καλοκαίρι, καθιστώντας εφιαλτική την κάθε έξοδό μας από το σπίτι μας.

Οι αντοχές μας δοκιμάζονται και όταν επιβιβαζόμαστε στο αυτοκίνητό μας, ειδικά όταν αυτό βρισκόταν επί ώρες εκτεθειμένο στον ήλιο. Αναντίρρητα, ο μεγαλύτερος φίλος του οδηγού το καλοκαίρι είναι το air-condition, το οποίο ωστόσο πρέπει να χρησιμοποιείται με συγκεκριμένο τρόπο προκειμένου να αποδειχθεί όσο αποδοτικό θα επιθυμούσαμε. Και να για να το επιτύχουμε αυτό, παραθέτουμε κάποιες συμβουλές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
κλιματισμός αυτοκινήτου

Ρίχνουμε τη θερμοκρασία προτού ενεργοποιήσουμε τον κινητήρα

Δεν είναι κοινό μυστικό ότι όσο πιο ζεστή είναι η καμπίνα του ΙΧ, τόσο περισσότερη «προσπάθεια» θα καταβάλει το σύστημα κλιματισμού προκειμένου να ρίξει τη θερμοκρασία, κάτι που συνεπάγεται μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.

Μόλις, λοιπόν, εισέλθουμε στην καμπίνα, και προτού ενεργοποιήσουμε το air-condition καλό είναι να ανοίξουμε το αριστερό πίσω παράθυρο, και να ανοιγοκλείσουμε αρκετές φορές την πόρτα του οδηγού, «σπρώχνοντας» -μέσω του ανοικτού παραθύρου- τον ζεστό αέρα εκτός του οχήματος.

Οδηγούμε με τα παράθυρα ανοικτά

Στη συνέχεια, προτού ενεργοποιήσουμε τον κλιματισμό κατεβάζουμε ελαφρώς τα παράθυρα και οδηγούμε έτσι για λίγα λεπτά.

ανοικτά παράθυρα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενεργοποιούμε τη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα

Αφού διανύσουμε μερικά μέτρα με τα παράθυρα ελαφρώς ανοικτά, τα κλείνουμε και ενεργοποιούμε τον κλιματισμό. Για να μπορέσουμε, τώρα, να ψύξουμε γρήγορα την καμπίνα του αυτοκινήτου μας ενεργοποιούμε τη λειτουργία ανακύκλωσης αέρα, ώστε να ανακυκλώνεται ο δροσερός αέρας που κυκλοφορεί στην καμπίνα, και ταυτόχρονα το Α/C να μην «τραβάει» ζεστό αέρα από το εξωτερικό περιβάλλον.

Επιλέγουμε τη σωστή θερμοκρασία

Όσο και αν ζεσταινόμαστε όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου μας, καλό είναι να μην επιλέγουμε θερμοκρασίες κάτω από τους 22 βαθμούς Κελσίου. Με αυτό τον τρόπο θα περιορίσουμε τη λειτουργία του συμπιεστή και κατά συνέπεια την επιβάρυνση που δέχεται ο κινητήρας, ενώ θα μειώσουμε τις πιθανότητες να υποστούμε κάποιο κρυολόγημα.

Ρυθμίζουμε σωστά τους αεραγωγούς

Ένα άλλο χρήσιμο tip είναι να μην στρέφουμε τους αεραγωγούς κατευθείαν πάνω μας, διότι με αυτόν τον τρόπο δεν κατανέμεται ομοιόμορφα ο αέρας στο αυτοκίνητο.

κλιματισμός αυτοκινήτου
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε να αντικαθιστούμε εγκαίρως το φίλτρο καμπίνας το οποίο αποτελεί και το μοναδικό μέσο καθαρισμού του αέρα που κυκλοφορεί στο σύστημα κλιματισμού και είναι υπεύθυνο για την συγκράτηση βλαβερών ρύπων, σκόνης, γύρης και πολλών ακόμη μικροσωματιδίων και μικροβίων. -Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ