H 3η γενιά του Hyundai i20 βρίσκεται τους τελευταίους μήνες στην Ελλάδα. Το κορεάτικο μοντέλο βρίσκεται στην 5η θέση των πωλήσεων στα μικρά με 1.130 ταξινομήσεις, και οι τιμές του ξεκινούν από τα 13.090 ευρώ. Ας δούμε τα βασικά του σημεία.
Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Το i20 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Hyundai στην Ευρώπη που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», η οποία χαρακτηρίζεται από την αρμονία μεταξύ τεσσάρων θεμελιωδών στοιχείων: των αναλογιών – βασισμένων στη χρυσή αναλογία “φ” - της αρχιτεκτονικής, του στυλ και της τεχνολογίας. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχει μεγαλύτερο πλάτος (+30mm), αυξημένο μήκος (+5mm) και χαμηλότερη οροφή (-24mm).
Μεγαλύτερο σε χώρους
Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων απολαμβάνουν ακόμη πιο άνετους χώρους, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο (+10mm), το αυξημένο πλάτος και το χαμηλό τούνελ μετάδοσης. Η πολύ καλή ορατότητα του προκατόχου βελτιώνεται ακόμη περισσότερο, χάρη στη χαμηλότερη γραμμή βάσης των παραθύρων και το μικρό παράθυρο μετά τις πίσω πόρτες. Ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 26 λίτρα, προσφέροντας συνολικά 352 λίτρα για τις αποσκευές των επιβατών. Διαθέτει μια νέα εφαρμογή επιτόπιας αποθήκευσης της εταζέρας για περίπτωση μεταφοράς ογκωδών αντικειμένων.
BUY NOW
Τεχνολογίες αιχμής σε άνεση και συνδεσιμότητα
Στο εσωτερικό του νέου i20 συναντούμε τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10.25’’, με απεικόνιση των Driving Modes, όπως και τη κεντρική οθόνη αφής των 8” ιντσών. Η οθόνη αφής προσφέρει λειτουργίες split-screen για ταυτόχρονες απεικονίσεις, ενώ κατά τους ελιγμούς με όπισθεν προβάλλει τις γραμμές καθοδήγησης στην κάμερα οπισθοπορίας. Πλέον, τα Apple CarPlay και Android Auto λειτουργούν ασύρματα, επιτρέποντας στον οδηγό να αντικατοπτρίζει τις λειτουργίες των iOS και Android smartphones στην 8’’ οθόνη.
Υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση
Προσφέροντας δύο κινητήρες με τρεις επιλογές κιβωτίων, το i20 διαθέτει 4% ελαφρύτερο αμάξωμα και επιτυγχάνει πολύ ανταγωνιστικές τιμές εκπομπών CO2 έως και 15%. Ο βασικός τετρακύλινδρος MPi 1,2λτ με απόδοση 84 ίππους, είναι 10% αποδοτικότερος, ενώ στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ο ς Turbo-GDi 1.0 ισχύος 100 ή 120 ίππων. To υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ συνεργάζεται με 48V Hybrid σύστημα –προαιρετικά-στην έκδοση 100 PS και στάνταρ σε αυτή των 120 PS, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Το 48V Hybrid σύστημα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) ή με ένα πρόσφατα εξελιγμένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το Intelligent Manual Transmission (iMT).
Κατασκευάζεται στην Τουρκία
Όπως και στην προηγούμενη γενιά του, έτσι και το νέο i20 κατασκευάζεται στην Τουρκία, στο εργοστάσιο της φίρμας στο Izmit. Η συγκεκριμένη μονάδα παραγωγής αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έχουν γίνει στη γειτονική χώρα, η οποία τροφοδοτεί την ευρωπαϊκή αγορά με i10, i20 και το νέο Bayon που αναμένουμε σύντομα στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης
Ποιο είναι το φθηνότερο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;
BMW M4 Coupe: Οδηγούμε στην Ελλάδα το βαυαρικό υπερόπλο των 510 ίππων
Δοκιμάζουμε το Peugeot 2008 1.5 BlueHDi των 130 ίππων
Δείτε εδώ το carandmotor.gr, το πρώτο premium site αυτοκινήτου στην Ελλάδα
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ