Το πρωτότυπο RN22e βασίζεται στο επερχόμενο Ioniq 6 και αποδίδει 586 ίππους και 740 Nm.
Η Hyundai παρουσίασε σήμερα το ηλεκτρικό μέλλον του τμήματος Ν. Το RN22e να είναι ένα πραγματικό τέρας επιδόσεων και βασίζεται στο νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας. Η πλατφόρμα είναι η γνωστή Electric-Global Modular Platform (E-GMP) του Ομίλου και οι ηλεκτροκινητήρες του πρωτότυπου παίρνουν ενέργεια από μία μπαταρία 77,4 kWh.
Όπως αντιλαμβάνεστε, το πρωτότυπο RN22e είναι τετρακίνητο, με ένα ηλεκτρομοτέρ σε κάθε άξονα, αλλά όπως αναφέρει η Hyundai ο οδηγός μπορέι να επέμβει στο ποσοστό της κατανομής της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα, μέσω των προγραμμάτων οδήγησης. Ακόμα, σύμφωνα με την εταιρεία, μόλις εξαντληθεί η ενέργεια της μπαταρίας, θα χρειαστεί μόλις 18 λεπτά για να φορτίσει από το 10% έως το 80%.
BUY NOW
"Η Hyundai N θέτει νέα πρότυπα στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Ξεκινάμε με ενθουσιασμό αυτό το νέο κεφάλαιο ηλεκτροκίνησης υψηλών επιδόσεων και θα εξαντλήσουμε την δημιουργικότητά μας, την τεχνογνωσία μας στη μηχανική και το ανταγωνιστικό μας πνεύμα, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα", δήλωσε ο Till Wartenberg, Αντιπρόεδρος του N Brand Management της Hyundai.
Στόχος επίσης του πρωτότυπου RN22e είναι να προσφέρει την “αγριάδα” που λείπει από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Πέρα από τις πολύ δυνατές επιδόσεις (250+ χλμ./ώρα τελική ταχύτητα), έχει δημιουργηθεί και ένα ειδικό ηχητικό χαλί μέσω του “N Sound+”, το οποίο παράγει ήχο από τα ηχεία για μια δυναμική αίσθηση οδήγησης, ενώ η Hyundai πρόσθεσε και ψεύτικους κραδασμούς αλλαγής σχέσεων.
Προς το παρόν, το RN22e θα συνεχίσει να δοκιμάζεται με σκοπό τα μελλοντικά αυτοκίνητα δρόμου με τον λογότυπο N να μπορούν να εξοπλιστούν με τις προηγμένες τεχνολογίες του. Επομένως, το RN22e αποτελεί ένα “ζωντανό” κινητό εργαστήριο για τεχνολογίες που θα “βγουν” σύντομα στο δρόμο.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ