Η Alfa Romeo Giulietta πιο κοντά από ποτέ στη γραμμή παραγωγής

Alfa Romeo Giulietta

Πυκνώνουν οι φήμες που θέλουν την Alfa Romeo Giulietta να επιστρέφει στη γραμμή παραγωγής και να πρωτοστατεί στην προσπάθεια αναπτέρωσης του ηθικού της μιλανέζικης φίρμας.

Η Giulietta αποτέλεσε την τελευταία πρόταση της Alfa Romeo που δραστηριοποιήθηκε στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchbacks, καθώς μετά και το τέλος της παραγωγής της o σχεδιασμός των Ιταλών δεν προέβλεπε την αντικατάστασή της.

Βέβαια το πέρασμα του ιταλικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών στο Stellantis Group και η ανάληψη καθηκόντων από τους Γάλλους, άλλαξαν οι ισορροπίες και τα δεδομένα, με την Alfa Romeo διεκδικεί πλέον έναν νέο ρόλο στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα, ενισχύοντας την γκάμα της και τη θέση της απέναντι στον ανταγωνισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι οι πρώτες πληροφορίες ήθελαν την Alfa Romeo να συνεχίζει την πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά χωρίς εκπρόσωπο στην κατηγορία των μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback και τη Giulietta να χάνει οριστικά τη θέση της από ένα ανάλογο διαστάσεων και προδιαγραφών SUV, οι φήμες που θέλουν το ιταλικό μοντέλο να αποκτά και μάλιστα σύντομα διάδοχο πυκνώνουν.

Με αφορμή τις φήμες που θέλουν την Alfa Romeo Giulietta να επιστρέφει στη ζωή, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Tommaso D’Amico δημιούργησε σε ψηφιακό περιβάλλον το αυτοκίνητο που θα μπορούσε να χαρίσει στη μιλανέζικη φίρμα την ανάλογη συνέχεια σε μια κατηγορία αρκετά σημαντική τόσο για την… ευημερία των αριθμών όσο και για την εικόνα της ίδιας της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφετηρία για τον Tommaso D’ Amico αποτέλεσε όσα ο όμιλος Stellantis έχει παρουσιάσει τους τελευταίους μήνες στο περίφημο C Segment, καθώς άνευ συγκλονιστικού απροόπτου, η νέα Alfa Romeo Giulietta πρόκειται να υιοθετήσει τις τεχνικές -και όχι μόνο- λύσεις που υιοθετήθηκαν στο νέο Peugeot 308 και το Opel Astra.

Φυσικά από τη σχεδιαστική υλοποίηση δεν λείπουν εκείνα τα στοιχεία τα οποία μαρτυρούν την καταγωγή του ιταλικού hatchback, όπως άλλωστε και τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που επιχειρούν να συνδέσουν το χθες με το σήμερα της Giulietta.

Αν και είναι πολύ νωρίς ώστε να μιλήσει κανείς για τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, το πιθανότερο σενάριο θέλει τα κινητήρια σύνολα των Peugeot 308 και Opel Astra να βρίσκουν θέση κάτω από το μακρύ καπό της νέας Alfa Romeo Giulietta, με τις επιμέρους ρυθμίσεις σε ανάρτηση και σύστημα διεύθυνση να αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της διαφοροποίησης από τον εσωτερικό ανταγωνισμό. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ