Ήταν 4 Απριλίου του 1993 στην πίστα Zolder του Βελγίου. 65.000 θεατές παρακολουθούν τον αγώνα από τις κερκίδες, όταν αντί για τα γερμανικά αυτοκίνητα, βλέπουν να εισβάλει ανάμεσά τους μια Alfa Romeo 155 V6 Ti.
Και ναι το ιταλικό αυτοκίνητο με οδηγό τον Nicola Larini είναι αυτό που κερδίζει, τερματίζοντας πρώτο. Κόντρα στις πιθανότητες και απέναντι στις BMW και τις Mercedes, ο Μιλανέζος κατασκευαστής κατακτά τον τίτλο του DTM.
Κύριος… «υπαίτιος» της επιτυχίας αυτής δεν είναι άλλος από τον 6κύλινδρο V ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2,5 λίτρων με τους 420 ίππους στις 11.500 σ.α.λ., που συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και φυσικά την τετρακίνηση.
BUY NOW
Από το αμάξωμα ξεχωρίζει ο προστατευτικός κλωβός ασφαλείας που ενισχύει περαιτέρω και το πλαίσιο. Το ρεζερβουάρ ήταν τοποθετημένο στο πορτ-μπαγκάζ και δεχόταν 110 λίτρα ποσότητα καυσίμου. Στο DTM έπρεπε να ολοκληρωθούν δύο διαδοχικοί αγώνες διάρκειας 50 λεπτών ο καθένας χωρίς ανεφοδιασμό.
Το αγωνιστικό μοντέλο (εκτιμάται σε κόστος 700 εκατομμύρια λιρέτες) δημιουργήθηκε στην Alfa Corse από τον Giorgio Pianta και τους Sergio Limone, Pino D’Agostino. Στις προδιαγραφές που πρέπει να τηρούνται για την κατηγορία, ήταν το αυτοκίνητο να βασίζεται σε μοντέλο που έχει ετήσια παραγωγή τουλάχιστον 25.000 μονάδες και στο οποίο διατηρούνται τα περισσότερα από τα βασικά δομικά του μέρη και υλικά. Εξαιρούνται το καπό και οι πίσω πόρτες.
Η εκπληκτική Alfa Romeo 155 V6 Ti, θριάμβευσε και κατάφερε πολλά. Τα κατορθώματά της είναι σημαντικά, διότι ήρθαν απέναντι σε γερμανικά μοντέλα που θεωρούνταν φαβορί. Και ποιος δεν συγκινείται σήμερα, βλέποντας στιγμιότυπά της από video ή χαζεύοντας φωτογραφίες της εποχής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ