Ξεδιπλώνοντας τη μελλοντική στρατηγική «Renaulution», η Renault ανακοίνωσε ότι τα μελλοντικά της αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φέρουν την ονομασία της νέας της υπό-μπράντας, Ampere.
Πρόκειται για ακόμα ένα βήμα της Renault για το διαχωρισμό των πολυποίκιλλων και διαφορετικών μελλοντικών της αυτοκινήτων. Μέχρι στιγμής, τα βήματα αυτά ξεκίνησαν με την Alpine, όπου περιλαμβάνονται τα σπορ αυτοκίνητα -θερμικά και ηλεκτρικά- της γαλλικής εταιρείας, και συνεχίστηκαν με τη Mobilize που εξειδικεύεται στις υπηρεσίες κινητικότητας με προσιτές και συμφέρουσες λύσεις μετακίνησης.
Το επόμενο βήμα ήταν ο διαχωρισμός των αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (θερμικά και υβριδικά) από τα ηλεκτρικά της Renault. Και εδώ είναι που έρχεται η Renault Ampere, η τρίτη υπό-μπράντα της γαλλικής εταιρείας, για να συμπεριλάβει όλα τα ηλεκτρικά που διαθέτει και -κυρίως- πρόκειται να παρουσιάσει τα προσεχή χρόνια.
BUY NOW
Η Ampere θα περιλαμβάνει κάθε πτυχή της αμιγούς ηλεκτροκίνησης, καθώς και των μελλοντικών τεχνολογιών με κυψέλες υδρογόνου, και όλα τα νέα λογισμικά και τα ηλεκτρονικά συστήματα των Renault του μέλλοντος. Από την άλλη, τα αυτοκίνητα που θα διαθέτουν θερμικούς κινητήρες τα προσεχή χρόνια, είτε αποκλειστικά είτε ως μέρη των υβριδικών συστημάτων E-Tech, θα εντάσσονται στην υπό-μπράντα Renault Power.
Η νέα υπο-μάρκα Ampere -όπως και όλες οι υπόλοιπες της Renault- θα λειτουργεί αυτόνομα. Θα έχει πλήρη ισχύ και ελευθερία να εξελίσσει, να αναπτύσσει νέες τεχνολογίες, να κατασκευάζει και να διανέμει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς δεσμεύσεις από τις τεχνολογίες και τα μηχανικά μέρη που θα εξελίσσει το τμήμα θερμικών-υβριδικών αυτοκινήτων.
Η Renault Ampere έχει -προς το παρόν- προγραμματίσει το λανσάρισμα έξι καινούριων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η αναβίωση του Renault Scenic, που -αντί για SUV- θα επιστρέψει ως ηλεκτρικό crossover το 2024, αλλά και του θρυλικού Renault 4.
Η νέα αυτή δομή που αποφάσισε η Renault στο πλαίσιο της στρατηγικής «Renaulution» δεν είναι καθόλου ξένη στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Την ακολουθεί και ο όμιλος VW, για παράδειγμα με τη δημιουργία της Cupra για τις σπορ -θερμικές και ηλεκτρικές- εκδόσεις της Seat, η Volvo με τη δημιουργία της Polestar για τα ηλεκτρικά επιδόσεων, και πολλές άλλες.