Όταν η Aston Martin σχεδίαζε εν έτει 1979 την Bulldog, ώστε να μπει στην παραγωγή το 1980, είχε θέσει δύο στόχους. Να γίνει το ταχύτερο μοντέλο και να καταφέρει πρώτο να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα.
Όμως για διάφορους λόγους, η αποστολή αυτή δεν ολοκληρώθηκε. Αν και κατάφερε να πιάσει τα 307 χλμ./ώρα, το ρεκόρ αυτό δεν μέτρησε ποτέ, ενώ η κατασκευή του αυτοκινήτου δεν συνεχίστηκε επίσης. Όλα αυτά τα χρόνια που μεσολάβησαν, η ιδέα βρισκόταν στην αφάνεια.
Το 2020, η Classic Motor Cars ανακοίνωσε την πλήρη αποκατάσταση του Bulldog. Ο σκοπός παραμένει ίδιος. Μπορεί η ηλικία του μοντέλου να είναι πια 43 ετών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Tim Griffin και η ομάδα του όμως, γνωρίζουν πολύ καλά τι πρέπει να κάνουν.
BUY NOW
Χωρίς να αλλάξουν τη βασική δομή του κινητήρα και τις προδιαγραφές του, θα προσπαθήσουν να διασφαλίσουν ότι θα γίνει ικανό να πετύχει τον στόχο του. Έτσι, μετά 7.000 ώρες εργασίας και εκατοντάδες άλλες που ξοδεύτηκαν σε δοκιμές, το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο για την τελευταία κρίσιμη δοκιμασία των 200 μιλίων ανά ώρα (320 χλμ./ώρα) στις 6 Ιουνίου. Στην πρώην βάση του ΝΑΤΟ στο Machrihanish Airfield της Σκωτίας.
Αν όντως το σφηνοειδές Bulldog τελικά τα καταφέρει, τότε θα σημαίνει πως είναι ταχύτερο από δύο σημερινά μοντέλα της Aston Martin. Το DBX που φτάνει τα 181 mph (291 χλμ./ώρα) και την Vantage V8 που έχει τελική 195 mph (314 χλμ./ώρα). Να σημειώσουμε πως κάτω από το καπό του υπάρχει ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας με ιπποδύναμη 600 ίππων και 678 Nm ροπής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ