Πριν από 30 χρόνια η εταιρεία αμαξωμάτων της Aston Martin δέχθηκε μια πολύ παράξενη παραγγελία: τη μετατροπή ενός κλασσικού Mini, που κόστισε -με σημερινά χρήματα- σχεδόν 180.000 ευρώ.
Η εκκεντρικότητα του Πρίγκηπα της Σαουδικής Αραβίας που έκανε την παραγγελία (και δεν θέλησε να αποκαλύψει την ταυτότητά του), στην προκειμένη περίπτωση δεν εστίασε σε κάποιο εναλλακτικό supercar ή σε μια ειδική Rolls-Royce - αλλά σε ένα μικρό, δεξιοτίμονο, κλασσικό Mini Cooper.
Η δουλειά ανατέθηκε στην εταιρεία Tickford (πρώην Salmons & Sons), που είχε μακρά παράδοση στην κατασκευή αμαξωμάτων για την Aston Martin. Η Tickford, στο Newport της Βρετανίας, μετά το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ενεπλάκη εις βάθος στην προμήθεια αμαξωμάτων για τη Lagonda, μετά τη συγχώνευση της τελευταίας με την Aston Martin από τον David Brown το 1947.
BUY NOW
Στη συνέχεια, η Tickford παρείχε τα αμαξώματα των Aston Martin DB2/4 MkII, και το 1954 υπέγραψε συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με την εταιρεία του David Brown. Παράλληλα με την Tickford, η βρετανική εταιρεία συνεργαζόταν και με ένα άλλο ατελιέ, τη Harold Radford & Co Limited.
Η μετατροπή του Mini Cooper για τον Σαουδάραβα πρίγκηπα ξεκίνησε με την ολοκληρωτική ανακατασκευή του εσωτερικού του με δέρμα και ξύλο καρυδιάς. Τοποθετήθηκαν σπορ καθίσματα της Recaro, και επίσης ηχοσύστημα της Clarion.
Στο αμάξωμά του προστέθηκαν τα διπλά φωτιστικά σώματα που έχουν την υπογραφή της Tickford και παραπέμπουν σε Aston Martin του παρελθόντος, μαζί με νέα μάσκα και προφυλακτήρες που το κάνουν ιδιαίτερα δυναμικό.
Τώρα, αυτό το ειδικό και μοναδικό Mini 1000 HLE ήρθε στο φως, καθώς για πρώτη φορά βγαίνει σε δημοπρασία. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που το συνοδεύουν, η κατασκευή του άγγιξε -με τη σημερινή ισοτιμία- το ποσό των 180 χιλιάδων ευρώ. Και η τιμή δημοπράτησής του -με μόνο 13 χιλιόμετρα στο κοντέρ του και όλα τα έγγραφα αυθεντικότητας από τις Tickford και Aston Martin Heritage- αναμένεται να ξεκινήσει από τις 70-90 χιλιάδες ευρώ.