Σε αστρονομική τιμή πουλήθηκε η υπερσπάνια Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1956

Mercedes-Benz 300 SL Gullwing 1956

Ένα από τα πιο λαμπρά αστέρια της ιστορίας της Mercedes-Benz, αυτή η σκουριασμένη 300 SL Gullwing του 1956 ήταν και το μεγάλο αστέρι της περιβόητης δημοπρασίας της συλλογής του Rudi Klein.

Ο οίκος δημοπρασιών RM Sotheby's πραγματοποίησε μία από τις πιο σημαντικές δημοπρασίες αυτοκινήτων των τελευταίων ετών: της τεράστιας συλλογής του Rudi Klein, που ήταν μυστική και καλά κρυμμένη για χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δημοπρασία διεξήχθη στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ, και παρότι περιλάμβανε πολλά κλασσικά αυτοκίνητα σε άψογη κατάσταση, το απόλυτο αστέρι της εκδήλωσης ήταν ένα από τα πολλά «σαράβαλα» που βρέθηκαν ανάμεσα σε στοίβες από παλιά εξαρτήματα και σκουπίδια.

Ήταν μια Mercedes-Benz 300 SL Gullwing του 1956, την οποία οι ειδικοί της δημοπρασίας περιέγραψαν ως μια από τις πιο ενδιαφέρουσες μεταπολεμικές Mercedes που βγήκαν σε δημοπρασία την τελευταία δεκαετία.

Η τιμή στην οποία πουλήθηκε αυτή η πανέμορφη Gullwing άγγιξε τα 9.355.000 δολάρια, που σημαίνει σχεδόν 8,6 εκατομμύρια ευρώ! Αυτό εν πολλοίς οφείλεται και στο γεγονός ότι αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο είναι σπάνιο ακόμη και μεταξύ των 300 SL Gullwing που έχουν απομείνει στον πλανήτη.

Πρόκειται για το 26ο κομμάτι από τα συνολικά 29 που κατασκευάστηκαν, και προορίζονταν για ιδιώτες και ερασιτέχνες αγωνιζόμενους. Η έκδοση αυτή, γνωστή ως Leichtmetallausfuhrung (δηλαδή κατασκευασμένη από ελαφρύ μέταλλο) και συχνά αναφερόμενη ως "Alloy", διέθετε όχι μόνο ελαφρύ αλουμινένιο αμάξωμα για αγωνιστική χρήση, αλλά και πιο ισχυρό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ελαφρύτερους τροχούς, σπορ σασί και πλαϊνά και πίσω παράθυρα από Plexiglas.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, πρόκειται για τη μοναδική ελαφριά Gullwing που είχε βαφτεί μαύρη στο εργοστάσιο - αν και αργότερα επαναβαφτήκε σε ασημί, που θεωρείται πιο κλασικό χρώμα για το μοντέλο.

Η διαδρομή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου στα βάθη της ιστορίας είναι επίσης ενδιαφέρουσα. Λέγεται ότι την παρήγγειλε καινούρια από τη Mercedes ο γνωστός εισαγωγέας της Ferrari και νικητής του Le Mans, Luigi Chinetti. Ο δεύτερος και τελευταίος του ιδιοκτήτης ήταν το 1976 ο Rudi Klein, επιχειρηματίας μιας μάντρας ανταλλακτικών στην Καλιφόρνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι γιοι του Klein πιστεύουν ότι η Gullwing αυτή ήταν ένα από τα αυτοκίνητα που ο πατέρας τους δεν οδήγησε ποτέ, ούτε και έβγαλε ποτέ σε κοινή θέα. Εκτός από μερικά εξαρτήματα που έχουν αφαιρεθεί και ένα ατύχημα στο οποίο ο Klein φέρεται να χτύπησε τη Mercedes αυτή με ένα περονοφόρο ανυψωτικό, η τεχνική του κατάσταση παραμένει αυθεντική - εκτός από την προαναφερθείσα αλλαγή στο χρώμα.

Μέχρι την παρουσίασή του από τον RM Sotheby’s φέτος, το αυτοκίνητο βρισκόταν στο ίδιο σημείο για περίπου πενήντα χρόνια, καλυμμένο από στρώματα σκόνης στο κυρίως κτίριο της μάντρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ