Το κεφάλαιο της κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης της BMW, στο εργοστάσιο του Μονάχου έφτασε στο τέλος του, καθώς η παραγωγή των V8 τερματίστηκε στις 10 Νοεμβρίου.
Η γερμανική εταιρεία αναδιαμορφώνει τελείως τις εγκαταστάσεις της και ετοιμάζει νέο σκηνικό, που θα συναρμολογεί από εδώ και στο εξής τα καινούργια ηλεκτρικά οχήματα. Όπως δήλωσε τις προηγούμενες μέρες στη Νότια Αφρική, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνη HR, Ilka Horstmeier, οι 1.200 υπάλληλοι που ήταν εξειδικευμένοι στην κατασκευή θερμικών κινητήρων, εκπαιδεύονται πλέον για να αναλάβουν διαφορετικά καθήκοντα.
Όμως αυτό δεν σημαίνει το οριστικό τέλος της ζωής των συμβατικών κινητήρων, αφού η BMW μεταφέρει ουσιαστικά τις εργασίες στο εργοστάσιο Steyr στην Αυστρία. Ένας νέος χώρος για τους 8κύλινδρους θα καλύψει το κενό που θα αφήσει το Μόναχο. Επίσης, το εργοστάσιο British Hams Hall θα αναλάβει περισσότερη δουλειά όσον αφορά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης.
BUY NOW
Η απόφαση για τον τερματισμό της παραγωγής τους στο κεντρικό εργοστάσιο του Μονάχου είναι μια στρατηγική κίνηση, έτσι ώστε να ετοιμαστεί η φίρμα για τη νέα εποχή και την επερχόμενη γενιά NEUE KLASSE των αυτοκινήτων της. Η κατασκευή των ολοκαίνουριων ηλεκτρικών μοντέλων θα ξεκινήσει το 2025.
Εν τω μεταξύ στο Μόναχο, θα εξακολουθήσει να φτιάχνεται το επιτυχημένο i4 Gran Coupe και από το 2025, το BMW i3 (κωδικό όνομα NA0). Αργότερα, θα μπουν στην παραγωγή η 3 Series Touring (NA1) και η νέα BMW i4 (NA2).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ