Η BMW Σειρά 1 θα μείνει ζωντανή και στην ηλεκτρική εποχή

bmw series 1

Παρότι τα συμπαγή hatchback γίνονται είδος προς εξαφάνιση, η BMW φαίνεται πως θα συνεχίσει τη Σειρά 1 και μετά την τρέχουσα γενιά της, φυσικά μετασχηματίζοντάς την σε ηλεκτρική.

Η BMW Σειρά 1 θα δεχθεί μέσα στο 2024 μια μικρή αναβάθμιση για να παραμείνει όσο φρέσκια γίνεται, μετά από πέντε χρόνια στην ευρωπαϊκή αγορά. Αλλά αυτή πιθανότατα δεν θα σηματοδοτήσει και το τέλος της, καθώς τα λόγα της Ilka Horstmeier -μέλους της διοίκησης της BMW AG- άφησαν να εννοηθεί ότι μπορούμε να περιμένουμε μια BMW i1 προς το τέλος της δεκαετίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Πρώτα από όλα, λειτουργούμε στην premium κατηγορία, οπότε υπάρχει διαφορά στους πελάτες, διαφέρουν από εκείνους άλλων κατηγοριών» είπε η Horstmeier μιλώντας στο ιταλικό περιοδικό Quattroruote. «Όμως εστιάζουμε την προσοχή μας σε όλη τη γκάμα, και όχι μόνο στα κορυφαία μοντέλα.

»Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτοκίνητα από τη Σειρά 1 ή το Mini, μέχρι τη Rolls-Royce. Για αυτόν τον λόγο έχουμε προσφορές από πελάτες σε όλες τις κατηγορίες. Πιστεύω ειλικρινά πως όλοι στην premium κατηγορία πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν μια BMW», πρόσθεσε.

Ilka Horstmeier
Ilka Horstmeier

Η βαυαρική εταιρεία έχει έτοιμες ηλεκτρικές πλατφόρμες για να βασίσει τον διάδοχο της Σειράς 1, από τις τρέχουσες BMW iX1 και iX2 και τα νέα ηλεκτρικά Mini Cooper και Countryman. Παράλληλα, όμως, υπάρχει και η καινούρια αρχιτεκτονική Neue Klasse που ετοιμάζεται για το 2025. Φυσικά ακόμη είναι άγνωστο το σχήμα του αμαξώματος που θα έχει το νέο μοντέλο, ή αν θα βασίζεται και αυτό στη σχεδιαστική φιλοσοφία του πρωτοτύπου Vision Neue Klasse.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλά, όμως, θα εξαρτηθούν από τις μπαταρίες, τόσο από την άποψη της μείωσης του κόστους τους όσο και στην αυτονομία τους, όπως συμπληρώνει η Horstmeier. Μαζί με την επέκταση του δικτύου φορτιστών, η BMW θέλει να προσφέρει μεγάλο εύρος επιλογών ανάμεσα σε μικρότερες και μεγαλύτερες μπαταρίες, αναλόγως των εξειδικευμένων αναγκών κάθε αγοραστή.

Αυτό θα είναι σημαντικό για ένα entry-level μοντέλο σαν τη BMW Σειρά 1, καθώς οι Βαυαροί θα μπορούν να το προσφέρουν σε ελκυστική τιμή στην αρχική του έκδοση με τη μικρή μπαταρία - απευθυνόμενοι σε αγοραστές που δεν χρειάζονται μεγάλη αυτονομία και κινούνται κατά κύριο λόγο στην πόλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η συνέχιση τη BMW Σειρά 1 και στην ηλεκτρική εποχή επίσης βγάζει νόημα με δεδομένο ότι και ο premium ανταγωνισμός θα έχει προτάσεις στην κατηγορία: η Mercedes θα προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό της A-Class και η Audi του Α3, ενώ και η Stellantis ετοιμάζει το ηλεκτρικό DS4, τη νέα Lancia Delta και τη φημολογούμενη αναβαίωση της Alfa Romeo Giulietta.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ