
Ο κινεζικός κολοσσός της BYD ανέβηκε στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τη χρονιά που πέρασε, καταγράφοντας έσοδα που υπερβαίνουν τα 100 δισεκατομμύρια ευρώ - ενώ η Tesla για την ίδια χρονιά δήλωσε έσοδα 86 δισ. ευρώ.
Η αλματώδης εκτόξευση των εσόδων της BYD -κατά 29% σε σχέση με το 2023- αποδίδεται κυρίως στις πωλήσεις των υβριδικών της μοντέλων. Την ίδια στιγμή, η Tesla δέχεται πιέσεις, τόσο από τον ανταγωνισμό όσο και από την αρνητική δημοσιότητα γύρω από τον Elon Musk, με τις μετοχές της να έχουν σημειώσει πτώση άνω του 31% από τις αρχές του 2024. Η πτώση αυτή ενισχύεται από μποϊκοτάζ καταναλωτών και μειωμένη παγκόσμια ζήτηση.

Η BYD δεν περιορίστηκε μόνο στα οικονομικά ρεκόρ. Τον Νοέμβριο του 2024, έγινε ο πρώτος κατασκευαστής παγκοσμίως που ξεπέρασε τα 10 εκατομμύρια παραγόμενα νέα ενεργειακά οχήματα (NEV), καταγράφοντας ένα ιστορικό ορόσημο στην πορεία της.
BUY NOW
Επιπλέον, η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα μια νέα τεχνολογία στην ηλεκτροκίνηση, την οποία αποκαλεί Super e-Platform, ισχυριζόμενη ότι επιτρέπει φόρτιση ικανή να προσφέρει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας μέσα σε μόλις 5 λεπτά.

Αν και οι ισχυρισμοί αυτοί δεν έχουν επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητους φορείς, οι αναλυτές της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν την τεχνολογία επαναστατική, με την προοπτική να αφαιρέσει λίγους από τους δισταγμούς των καταναλωτών για την αγορά ηλεκτικού αυτοκινήτου - μειώνοντας το άγχος της φόρτισης και της αυτονομίας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της BYD, Wang Chuanfu, η κινεζική εταιρεία «αναδείχθηκε σε ηγέτη του κλάδου σε όλους τους τομείς -από τις μπαταρίες και τα ηλεκτρονικά μέχρι τα νέα ενεργειακά οχήματα- σπάζοντας την κυριαρχία των ξένων εμπορικών σημάτων και αναδιαμορφώνοντας το παγκόσμιο σκηνικό».