Η διακριτική θωράκιση μιας φανταχτερής Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage AddArmor

Για όλους όσους αισθάνονται ανασφαλείς σε αυτό τον κόσμο, ή ζηλεύουν κάτι από την εικόνα του James Bond, η Aston Martin Vantage που τροποποίησε η AddArmor έχει και θωρακισμένη πανοπλία και τρελό γκάζι.

Αν βρεθούν για παράδειγμα σε κάποια ενέδρα ή κινηματογραφικού στιλ καταδιωκτική περίσταση, οι 503 ίπποι του κινητήρα της και η αντοχή του αμαξώματος και των τζαμιών της σε σφαίρες από όπλα Magnum ή από ημιαυτόματα 9 χιλιοστών θα μπορούν να καλμάρουν κάπως την ανασφάλειά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τους γνωρίζοντες, η θωράκιση είναι επιπέδου Β4. Εκτός από τα αλεξίσφαιρα τζάμια και run-flat ελαστικά, διαθέτει και ηλεκτροφόρα χερούλια: κάθε επίδοξος εισβολέας θα νιώσει να τον διαπερνά ισχυρή ηλεκτρική τάση αν προσπαθήσει να ανοίξει απ' έξω την πόρτα - αρκεί ο χειριστής να πατήσει το κουμπί «Electric Handles» που είναι κρυμμένο στη κονσόλα. Επίσης, οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν καλύμματα για να προστατεύουν από την τοποθέτηση εκρηκτικών υλών.

Η αύξηση του βάρους από τη θωράκιση κρατήθηκε σε σχετικά λογικό πλαίσιο με τη χρήση Kevlar. Τα εξαρτήματα θωράκισης από το υλικό αυτό προσθέτουν «μόνο» 204 κιλά, ενώ αρκετά ακόμα προστίθενται και με τη χρήση ενισχυμένου ατσαλιού στην οροφή και περιμετρικά του δοχείου καυσίμων. Δεδομένου ότι η αύξηση του βάρους είναι σημαντική, η AddArmor τροποποίησε και την ανάρτηση του supercar από το Gaydon.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μόνη λεπτομέρεια της θωράκισης που είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού είναι τα μεταλλικά δικτυωτά καλύμματα των εξατμίσεων, και αυτό είναι καλό ώστε ο ανασφαλής χειριστής του αυτοκινήτου να περνά απαρατήρητος. Βεβαίως το έντονο γαλάζιο χρώμα δεν βοηθά και τόσο για αυτό το σκοπό, αλλά γενικώς αυτή δείχνει να είναι μια φυσιολογική Vantage. Μέχρι, τουλάχιστον, να ανοίξει η πόρτα και να αποκαλυφθεί το πάχος των κρυστάλλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φυσικά, το άπλετο γκάζι είναι εδώ ένας πολύτιμος σύμμαχος. Γι' αυτό και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 503 ίππους και 685 Nm ροπής, από τον 4λιτρο V8 με twin-turbo. Έτσι, ανεβάζοντας τις ταχύτητες του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων από τα paddles πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να εξαφανιστεί άμεσα.

Το επιπλέον βάρος φυσικά θα ανεβάζει το χρόνο του σπριντ 0-100 km/h αρκετά πάνω από τα 3,8 δευτερόλεπτα της φυσιολογικής αντίστοιχης Vantage. Ακόμα καλύτερα, όμως, ενδεχομένως να μπορεί ο πελάτης της AddArmor που έχει πολλά να χάσει, να παραγγείλει τη μετατροπή αυτή με βάση τη Vantage με τον V12 κιητήρα, που αποδίδει 690 ίππους. Έτσι μάλιστα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ