Με τον V12 twin-turbo κινητήρα 5.2 λίτρων, αυτή είναι είναι η πιο δυνατή Aston Martin Vantage με κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει υπάρξει ποτέ. Θα κατασκευαστεί σε 333 αντίτυπα, που έχουν ήδη προπωληθεί.
Η Vantage V12 βρισκόταν εδώ και έναν περίπου χρόνο στην επικαιρότητα, καθώς η εταιρεία του Gaydon αύξανε τη θερμοκρασία και την αναμονή με διάφορες διαρροές. Τώρα ήρθε η στιγμή της αποκάλυψής της, λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της DBX 707 - καθώς η Aston Martin φαίνεται να επικεντρώνεται τον τελευταίο καιρό στις ακραίας ισχύος εκδόσεις των μοντέλων της.
Οι τέσσερις επιπλέον κύλινδροι σε σχέση με τη Vantage V8 αυξάνουν τη σχέση ίππων ανά κιλό κατά 20 τοις εκατό. Η V12 μονάδα παράγει 690 ίππους και 753 Nm ροπής από τις 1.800 στροφές, με βάρος που με μια σειρά από μέτρα και με την εκτενή χρήση ανθρακονημάτων (στους προφυλακτήρες, στο καπό, στις πλαϊνές ποδιές) έχει περιοριστεί στα 1.795 κιλά.
BUY NOW
Όλη αυτή η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του -ενισχυμένου, για να αντέξει τις αυξημένες δυνάμεις- αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF και του μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, και παράγει εντυπωσιακές επιδόσεις. Η Vantage V12 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, και φτάνει τελική ταχύτητα 322 km/h.
Για την πρόσφυση της Vantage V12 φροντίζει τόσο το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και οι πτέρυγές του, που παράγουν 204 κιλά άντωσης στην τελική της ταχύτητα, όσο και η τεχνολογία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης και ανασχεδιασμένης ανάρτησής της. Σε σχέση με τη Vantage V8, τα ελατήρια εμπρός είναι κατά 50% πιο σκληρά, και πίσω κατά 40%.
Την πέδηση αναλαμβάνει μια τετράδα από κεραμικά φρένα, τα οποία αποτελούνται από ανθρακονημάτινους δίσκους 410 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες, και 360 mm πίσω με τετραπίστονες. Πέραν του φρεναρίσματος και της αντοχής τους μέχρι και στους 800ο Κελσίου, τα δισκόφρενα αυτά συμβάλλουν και κατά 23 κιλά στη μείωση του βάρους.
Άλλα 7,2 κιλά περισώθηκαν από την κατασκευή της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, που εκτός των άλλων σχεδιάστηκε και για να παράγει μια αγνή αγωνιστική ακουστική εμπειρία στους επιβάτες, και ακόμα 8 κιλά από τις εξειδικευμένες ζάντες ελαφρού κράματος. Τους τροχούς των 21 ιντσών καλύπτουν τα ελαστικά Michelin Pilot 4S, διάστασης 275/35 R21 εμπρός και 315/30 R21 πίσω. Μάλιστα, για την τοποθέτησή τους χρειάστηκε να διευρυνθούν και οι θόλοι, αυξάνοντας στο πλάτος συνολικά του αυτοκινήτου κατά 40 mm.
Οι 333 αγοραστές της Aston Martin V12 Vantage έχουν αρκετές επιλογές εξατομίκευσης του αυτοκινήτου τους, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν ένα «πακέτο άνεσης» Comfort Package που προσφέρει καλύτερη ηχομόνωση, περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, πολυτελές σετ 4 βαλιτσών, κουκούλα, αλλά και ένα σύστημα συντήρησης της μπαταρίας δεδομένου ότι τέτοια αυτοκίνητα σπάνια οδηγούνται. Οι πρώτες παραδόσεις τους θα ξεκινήσουν την προσεχή Άνοιξη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ