
Εκατοντάδες είναι οι διαφημίσεις αυτοκινήτων που έχουν προβληθεί στην τηλεόραση τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά ελάχιστες μπορούν να συγκριθούν με μία της Toyota.
Η σωστή διαφήμιση είναι… μισή πώληση και επομένως οφείλει να τραβάει την προσοχή του τηλεθεατή και να είναι ευκολομνημόνευτη. Δεν χρειάζονται σκηνοθετικές εξάρσεις και φλυαρία, αλλά ουσία, μια απλότητα τόσο μεστή που να χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά του τηλεθεατή.
Πρόκειται για χαρακτηριστικά που συγκέντρωνε σε μέγιστο βαθμό μια διαφήμιση της Toyota στην Ελλάδα από το μακρινό 1994, έχοντας καταλάβει ξεχωριστή θέση στη μνήμη τόσο των φίλων των αυτοκινήτων όσων και εκείνων που δεν είχαν ιδιαίτερη σχέση με τα τετράτροχα προϊόντα.
BUY NOW
Κεντρική φιγούρα είναι ο γνωστός ηθοποιός Κώστας Αποστολίδης, ο οποίος έχοντας δίπλα του τα πιο αγαπημένα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας εκείνης της εποχής, διαφημίζει τα 6 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, και τα ισάριθμα έτη δωρεάν οδικής βοήθειας και δωρεάν service.
«Ποιος άλλος μπορεί να σας δώσει τη δυνατότητα μέχρι το 2000 να πληρώνετε μόνο τη βενζίνη σας;», είναι το ερώτημα που απευθύνει ο ηθοποιός στους καταναλωτές, σε μια προσπάθεια να τους πείσει να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης σε ένα μοντέλο που φέρει το έμβλημα του ιαπωνικού κολοσσού.
Φυσικά για να ενισχύσει περαιτέρω την πειστικότητα του μηνύματος της διαφήμισης, ο Κώστας Αποστολίδης αναφέρει γεμάτος σιγουριά στους τηλεθεατές ότι «με ένα Toyota μπορεί να μην χρειαστείτε ποτέ την εγγύηση», όπως επίσης και την οδική βοήθεια, σε μια έμμεση αναφορά στην αξιοπιστία που συνοδεύει κάθε μοντέλο της μάρκας.
Πολλή από τη λάμψη του Αποστολίδη κλέβουν ορισμένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της μάρκας που συμπρωταγωνιστούν, συμπεριλαμβανομένης της τέταρτης γενιάς του Starlet, ενός λιλιπούτειου αυτοκινήτου που επί δεκαετίες σημείωνε τεράστια εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο της τέταρτης γενιάς έγινε το 1990 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ ήταν η πρώτη με έκδοση “GT” ενσωματώνοντας κινητήρα βενζίνης 1.300 κ.εκ. απόδοσης 135 ίππων στις 6.400 σ.α.λ. ο οποίος σε συνδυασμό με το βάρος των 890 κιλών χάριζε στο hatchback ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις.
Απαρατήρητη δεν περνάει ούτε η Toyota Corolla 7ης γενιάς που βασίστηκε στο τρίπτυχο «ευρυχωρία-ασφάλεια-αξιοπιστία». Σε αντίθεση με το Starlet, η Corolla συνεχίζει να διατίθεται (σήμερα βρίσκεται στην 12η γενιά της) και αποτελεί το κορυφαίο μοντέλο σε επίπεδο πωλήσεων στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ