Η Jaguar XJ220 ήταν το πρώτο supercar της βρετανικής εταιρείας. Αν και δεν υπήρξε ποτέ τόσο δημοφιλής, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Khyzyl Saleem το χρησιμοποιεί ως βάση για το νέο του ψηφιακό έργο.
Στόχος του οποίου είναι η δημιουργία ενός μοντέλου που παραμένει αναγνωρίσιμο, αλλά διαφορετικό από μόνο του. Βέβαια δεν πρόκειται να μπει στην παραγωγή, όπως το TWR Supercat (το restomod της Jaguar XJS), που είναι προϊόν του ίδιου κυρίου, καθώς αφορά μονάχα ένα project που… «γεννήθηκε» σε ελεύθερο χρόνο.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει έρθει στη σύγχρονη εποχή, έχοντας δεχθεί σημαντικές αισθητικές αναβαθμίσεις. Οι κυριότερες διαφορές που εντοπίζουμε είναι τα φαρδύτερα και σαφώς αγριότερα φτερά, που προσδίδουν σημαντικά πιο δυναμική υπόσταση στο όχημα, συγκριτικά με την κομψότερη σιλουέτα του πρωτότυπου.
BUY NOW
Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει πλαϊνές εισαγωγές αέρα με ενσωματωμένα DRL, ενώ ξεχωρίζει και το μεγάλο splitter από ανθρακονήματα. Το ίδιο υλικό έχει χρησιμοποιηθεί στην πίσω μεγάλη αεροτομή, αλλά και σε άλλα σημεία, όπως είναι ο διαχύτης. Στο εμφανισιακό σκέλος, το KS220 (έτσι το αποκαλεί ο εμπνευστής του) κάθεται σε νέες μονομπούλωνες ζάντες που συνδυάζονται με φαρδύτερα ελαστικά.
Ουσιαστικά μοιάζει με μια αγωνιστική έκδοση της XJ220, αν και δεν έχουν ανακοινωθεί καθόλου πληροφορίες σχετικά με τα μηχανικά του μέρη. Υπενθυμίζουμε πάντως πως το αρχικό μοντέλο, εξοπλιζόταν με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 3,5 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 550 ίππους. Το σημερινό θα μπορούσε κάλλιστα να εφοδιάζεται με κάτι πιο καυτό. Ίσως με κάποιον V12 μαζί με τετρακίνηση, σαν αυτό που είχε και στο μυαλό της παλαιότερα η ίδια η Jaguar.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ