Η Ferrari 250 GT Berlinetta SWB μετατρέπεται σε νοσταλγικό supercar υδρογόνου

Ferrari 250 GT Berlinetta SWB restomod

Ο οίκος Forge Design φαντάζεται ίσως το πιο επικό restomod που έχει υπάρξει: μια πανέμορφη Ferrari 250 GT Berlinetta του 1959, με ανθρακονημάτινο αμάξωμα και κινητήρα V12 που καίει υδρογόνο.

Το όραμα της Forge Design ονομάζεται Competizione Ventidue, και είναι ακριβώς αυτό: ένα όραμα, που απεικονίζεται σε αυτές τις ψηφιακές φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα, χαρακτηρίζοντάς τις «υποθετικά σχέδια». Η κατασκευή του restomod αυτού δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, και όσοι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφού στην ιοτοσελίδα της εταιρείας και να εκφράσουν τις απόψεις τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θα μπορούσε, έτσι κι αλλιώς, να είναι διαφορετικά. Η τεχνολογία καύσης υδρογόνου απευθείας στους θαλάμους ενός θερμικού κινητήρα δεν είναι έτοιμη να βγει ακόμη στην παραγωγή. Βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της έρευνας και εξέλιξεις, με επενδύσεις εκατομμυρίων - μεταξύ άλλων και από γιγαντιαίες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Toyota.

Τα πλάνα της Forge Design είναι να εφοδιάσει αυτό το restomod με V12 καύσης υδρογόνου, για να έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα, και προς το παρόν δεν έχει εξηγήσει με ποιόν τρόπο σκοπεύει να πετύχει κάτι τέτοιο, που -όπως ελπίζει και η Toyota- θα συνιστούσε μια από τις μεγαλύτερες ενεργειακές επαναστάσεις στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Μπροστά σε αυτή την επιδίωξη, τα πλάνα της εταιρείας να κατασκευάσει το σασί του πρωτοτύπου Competizione Ventidue από αλουμίνιο και το αμάξωμά της -όπως και το εσωτερικό- από ανθρακονήματα φαντάζουν πολύ εύκολα, παρά το τεράστιο κόστος τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περνώντας στο σχεδιασμό, ο βρετανικός οίκος έλαβε ως βάση την Ferrari 250 GT Berlinetta SWB, μία από τις ομορφότερες δημιουργίες της εταιρείας του Μαρανέλο στην λαμπρή ιστορία της. Το ιταλικό coupe έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1959 και ξεχώρισε αμέσως με τη μεγάλο το καπό, τα κυκλικά φώτα και την κεκλιμένη οροφή.

Μάλιστα, το Competizione Ventidue βασίζεται σε μια ειδική έκδοση της 250 SWB, που ονομαζόταν Comp 61 και είχε μετατροπές για καλύτερη απόδοση στην πίστα - όπως ελαφρύτερο σασί, πιο λεπτό αλουμινένιο αμάξωμα και ενισχυμένο κινητήρα με νέες κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόρους και σύστημα εισαγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το σχέδιο της Forge Design είναι λίγο πιο απλοποιημένο σε σχέση με την αρχική 250 GT Berlinetta SWB. Έχει αφαιρέσει πλήρως τον εμπρός προφυλακτήρα, χρησιμοποιεί φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, και έχει αντικαταστήσει το πίσω τζάμι με πολυκαρβονικό υλικό για να μειώσει το βάρος.

Παρόλα αυτά, κρατά ορισμένες παραπομπές στις παλιές θρυλικές Ferrari: τα δερμάτινα λουράκια για το άνοιγμα του καπό, καθώς και τις ζάντες μαγνησίου που αντλούν την έμπνευσή τους από τους θρυλικούς τροχούς Ferrari Campagnolo - οι οποίες, ωστόσο, κρύβουν πίσω τους φρένα της AP Racing.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ