Ferrari: Σκέφτεται την επαναφορά της F40;

Ferrari F40

Αν μπορούσε να επαναφέρουμε στη ζωή ένα από τα supercars των περασμένων δεκαετιών, τότε αυτή θα ήταν δίχως καμία αμφιβολία η Ferrari F40, η οποία εξακολουθεί να στοιχειώνει τα παιδικά μας όνειρα αναζητώντας έστω και μια ψηφιακή δικαίωση.

Σχεδιασμένη από τον οίκο Pininfarina και εμπνευσμένη από έναν Ιταλό θρύλο της Μηχανολογίας, τον άγνωστο στους πολλούς Nicola Materazzi, η Ferrari F40 γεννήθηκε το μακρινό 1987 με αφορμή τον εορτασμό της συμπλήρωσης 40 ετών από την ίδρυση της ιταλικής φίρμας.

Μέχρι και το 1992, όταν και τερματίστηκε η παραγωγής της, μόλις 1.315 αντίτυπα της εμβληματικής Ferrari είχαν κατασκευαστεί, αριθμός σαφώς μικρότερος της πραγματικής ζήτησης στην οποία η ιταλική φίρμα κλήθηκε να ανταποκριθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το σπαρτιάτικο cockpit και το δυσθεώρητο ταμπελάκι της τιμής, η Ferrari F40 εξελίχθηκε πολύ σύντομα σε έναν ζωντανό θρύλο της αυτοκίνησης και σε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες φιγούρες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

H αναγνώριση της F40 ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Ferrari ήταν εκείνη που όπλισε και το χέρι των δημιουργών της σύγχρονης μορφής της, η οποία αν και δανείζεται στοιχεία από τον εμβληματικό σχεδιασμό του ιταλικού supercar, επιχειρεί να προσδώσει στο ψηφιακό πρωτότυπο έναν φουτουριστικό χαρακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η χαρακτηριστική-σταθερή πίσω αεροτομή βρίσκεται εκεί, συνδέοντας το παρελθόν με το μέλλον, όπως στη γνώριμη θέση τους παραμένουν και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα, «σήμα κατατεθέν» του εμβληματικού τετράτροχου.

Αξίζει σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι η σύγχρονη εκδοχή της Ferrari F40 ανήκει στον Μarcell Sebestyen, ο οποίος εργάζεται για την KIA Ευρώπης, απόδειξη ότι η αυτοκίνηση στο υψηλότερο επίπεδό της δεν ενώνει μόνο τους… απανταχού petroleheads αλλά και τις αυτοκινητοβιομηχανίες που την εκπροσωπούν.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ