Η Ferrari πατεντάρει τη θέση οδήγησης του μέλλοντος με χρήση joystick

Ferrari SF90 XX Stradale

Σύμφωνα με τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, ο οδηγός θα μπορεί να οδηγήσει είτε μέσω του τιμονιού, είτε μέσω των joystick που θα έχει στα χέρια του.

Η Ferrari έχει καταθέσει πατέντα στο Ευρωπαϊκό Μητρώο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας για οδήγηση με χρήση joystick. Σε αντίθεση με μια προηγούμενη που ήθελε να αφαιρέσει εντελώς το τιμόνι από το ταμπλό, αυτή προτείνει τη διατήρησή του για να σας επιτρέψει να επιλέξετε ανάμεσα στον «παραδοσιακό» τρόπο οδήγησης ή τον πιο «σύγχρονο» και άνετο.

Ferrari's joystick patent 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βέβαια, η συγκεκριμένη πατέντα αφορά κυρίως την επερχόμενη αυτόνομη οδήγηση, έστω και στο επίπεδο 2 που αναμένεται να φτάσει η Ferrari, μιας και έχει άλλη στάση πάνω σε αυτό το θέμα. Μέχρι και η νέα οικογενειακή Purosangue έχει κατασκευαστεί για την χαρά της οδήγησης.

Ferrari's joystick patent 2

Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία θέλει να εξελιχθεί και ετοιμάζεται να προσφέρει μια πιο άνετη θέση οδήγησης για τα πολύωρα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Στόχος είναι η σχεδίαση ενός εσωτερικού που θα δίνει έμφαση στην άνεση και την υψηλή εργονομία.

Ferrari's joystick patent 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη Ferrari, η κλασική θέση οδήγησης με τα χέρια στο τιμόνι και πόδια στα πεντάλ, είναι απαραίτητη και δεδομένη. Αυτό όμως μπορεί να είναι και «πρόβλημα», μιας και στις μεγάλες διαδρομές μπορεί να αποδειχθεί άβολη, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο που κάνουμε μικρές κινήσεις με τα άκρα μας.

Ferrari's joystick patent 4

Για αυτό κατέθεσε αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με τα νέα καθίσματα που επιτρέπουν στον οδηγό να πάρει μια πιο χαλαρή στάση σώματος, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί με τη χρήση του τιμονιού και των πεντάλ. Γι' αυτό η Ferrari θέλει να χρησιμοποιήσει ένα joystick και μερικά άλλα χειριστήρια για να παρακάμψει τα παραδοσιακά «μέσα» οδήγησης.

Ferrari's joystick patent 5
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, το κάθισμα που προτείνει η Ferrari φαίνεται αρκετά άνετο, με ενσωματωμένα υποπόδια και joystick για επιτάχυνση και επιβράδυνση.

Υπάρχει ένα ακόμα joystick, το οποίο κινείται δεξιά και αριστερά και προφανώς προορίζεται για το τιμόνι. Και η Hyundai κατέθεσε επίσης δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για κάτι παρόμοιο. Εκείνη όμως θέλει να αντικαταστήσει το τιμόνι με χειριστήρια κονσόλας βιντεοπαιχνιδιών (joypads).

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ