Η Ford έτοιμη για την αποκάλυψη ενός νέου SUV

Ford Medium Crossover EV

Μετά από μια σειρά από teasers που έδωσε στη δημοσιότητα για το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, που προορίζεται για την Ευρώπη και θα βασίζεται στο VW ID.4, η Ford θα το παρουσιάσει στις 21 Μαρτίου 2023.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ford Ευρώπης -δεδομένου ότι η Mustang Mach-E είναι δημιούργημα του Ντιτρόιτ- θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου Volkswagen, υιοθετώντας τα συστήματα ηλεκτροκίνησης του ID.4, του αντίστοιχου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικού SUV του Wolfsburg.

Ανεπίσημο σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου μεσαίου ηλεκτρικού SUV της Ford Ευρώπης
Ανεπίσημο σχέδιο της ενδεχόμενης εμφάνισης του νέου μεσαίου ηλεκτρικού SUV της Ford Ευρώπης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν αποκαλυφθεί, μαζί με το όνομά του στις 21 Μαρτίου, το αντίτυπο της Ford θα έχει εντελώς διαφοροποιημένο σχεδιασμό από το ID.4, με περισσότερες αιχμές και γωνίες - δεν θα πρόκειται για μια απλή αλλαγή των σημάτων του. Κάτω από το αμάξωμα, όμως, πιθανότατα θα είναι πανομοιότυπο, αν και προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν θα υιοθετήσει και τη διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων και απόδοσης 300 ίππων της έκδοσης GTX του Volkswagen ID.4.

Η Ford προς το παρόν το ονομάζει «Medium Crossover», ενώ θυμίζουμε ότι μετά από αυτό θα παρουσιάσει και ένα ακόμη ηλεκτρικό SUV, το «Sport Crossover» (πιθανώς αντίστοιχο του VW ID.5). Επίσης, επιφυλάσσει και την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του πιο συμπαγούς της SUV, του Puma, που θα αποκαλυφθεί το 2024 και θα κατασκευάζεται στην Craiova της Ρουμανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αυτά τα τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (συν ακόμη πέντε ηλεκτρικά επαγγελματικά) θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της μετάβασης στον ηλεκτρισμό της Ford Ευρώπης, μέχρι το 2024, ενώ ταυτόχρονα θα βάλει τέλος στην παραγωγή δύο ένδοξων αυτοκινήτων της - του Fiesta και του Focus. Ήδη έχει κάνει το ίδιο με το sedan Mondeo.

Η επόμενη φάση περιλαμβάνει την εξέλιξη της δικής της ηλεκτρικής πλατφόρμας -που προχωρά ήδη στην Κολωνία- και την επένδυση στο μετασχηματισμό των ευρωπαϊκών της εργοστασίων, ώστε να αποδεσμευθεί από τη Volkswagen και να κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030. Αυτή η μετάβαση δισεκατομμυρίων δολαρίων θα επιφέρει 3.800 απολύσεις, κυρίως των μηχανολόγων-μηχανικών των θερμικών κινητήρων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ