Η Honda αποκαλύπτει τα φουτουριστικά της σχέδια

Honda K9 concept

Στο διαφημιστικό της σποτ με τον τίτλο «Συνέχισε να Ονειρεύεσαι» η Honda εμφάνισε εκτός των άλλων και το νέο της πρωτότυπο Κ9 καθώς και το Prologue του 2024, δύο από τα αυτοκίνητα που ανοίγουν το ηλεκτρικό της μέλλον.

Στη διαφήμιση αυτή η Honda κάνει ένα «κινηματογραφικό ταξίδι στην περιβαλλοντική της κυριαρχία» του παρελθόντος αλλά και του μέλλοντος. Ξεκινά με το Civic του 1975 που διέθετε το μοτέρ 1.5 CVCC, «τον πρώτο κινητήρα που πληρούσε τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων των ΗΠΑ χωρίς τη χρήση καταλυτικού μετατροπέα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθεί στη διαφήμιση το Honda Insight του 1999, το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που πουλήθηκε στην Αμερική πριν από την έλευση του Toyota Prius, και έπειτα το FCX Clarity του 2008 - που υπήρξε το πρώτο υδρογονοκίνητο όχημα που πουλήθηκε σε ιδιώτες.

Οι επόμενες δύο κατασκευές της διαφήμισης είναι ιπτάμενες: η πρώτη είναι το HondaJet 2600, που έχει την ικανότητα να διασχίσει τις ΗΠΑ από τη μία όχθη στην άλλη χάρη στην αυτονομία των 4.862 χιλιομέτρων, να πετάει σε ύψος 47.000 ποδών και με ανώτατη ταχύτητα 833 km/h.

Η δεύτερη είναι το eVTOL, που το όνομά του σημαίνει «ηλεκτρικό κάθετης απογείωσης και προσγείωσης» και παρουσιάστηκε από τη Honda πριν από δύο χρόνια στο πλαίσιο του οράματός της για την κινητικότητα του μέλλοντος. Διαθέτει υβριδική jet μηχανή, καθώς τα αμιγώς ηλεκτρικά eVTOL έχουν περιορισμένη αυτονομία που τα περιορίζει σε μόνο αστική χρήση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά από ένα σβέλτο πέρασμα από τα αυτόνομα οχήματα εργοστασιακών μεταφορών και τα ηλεκτρικά scooters Motocompacto, η Honda εμφανίζει στη διαφήμιση δύο αυτοκίνητα: ένα sedan που μοιάζει με το πρωτότυπο e:N GT του 2021, και έπειτα το φουτουριστικό σε εμφάνιση πρωτότυπο Κ9, που μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο e:N2 που προορίζεται για την αγορά της Κίνας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τελευταίο έχει μια σειρά από ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά: σκουρόχρωμες εμπρός κολώνες, πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος περιμετρικά, αιχμηρές γραμμές, χωνευτές χειρολαβές στις πόρτες του, ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέπτες και «αιωρούμενη» οροφή που κλίνει προς τα πίσω για να διαμορφώσει τις τριγωνικές πίσω κολώνες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ