Η Mercedes επιβεβαίωσε ότι ετοιμάζει την ηλεκτρική εκδοχή της C-Class, που θα αγγίζει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων και το 2025 θα αποκτήσει και έκδοση AMG.
Οι φήμες που από καιρό κυκλοφορούσαν για την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Mercedes C-Class επιβεβαιώθηκαν από τον επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού της γερμανικής εταιρείας, Robert Lesnik. Όπως είπε, το ηλεκτρικό sedan αναμένεται το 2024, και θα είναι το πρώτο της νέας σειράς «Entry Luxury» της εταιρείας της Στουτγάρδης.
Στη sedan ηλεκτρική «παλέτα» της Mercedes περιλαμβάνονται οι EQE και EQS, συνεπώς η ηλεκτρική C-Class θα είναι το «entry» μοντέλο εκεί. Ωστόσο δεν μπορεί να ονομαστεί EQC, διότι αυτό το όνομα υφίσταται ως ηλεκτρικό SUV - συνεπώς η ονομασία της είναι κάτι που απομένει να ανακοινωθεί.
BUY NOW
Θα πρόκειται για ένα τετράθυρο sedan μήκους 4,7 μέτρων, που έρθει αντιμέτωπο με το Tesla Model 3, τη BMW i4 και το Polestar 2. Απέναντι σε αυτά θα αντιπαραθέσει τις τεχνολογίες της EQXX, προσεγγίζοντας τα 1.000 αυτονομίας μεταξύ δύο φορτίσεων.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον Lesnik, θα υπάρξει και έκδοση AMG του ηλεκτρικού sedan το 2025, η οποία θα αφομοιώνει και τα ενεργά αεροδυναμικά εξαρτήματα της EQXX - την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πίσω πτέρυγα και το ρυθμιζόμενο διαχύτη. Η εταιρεία της Στουτγάρδης δεν αποκαλύπτει πολλά για τις νέες της μπαταρίες, αλλά εκείνη της EQXX έχει χωρητικότητα 100 kW με 35% χαμηλότερο βάρος και με το μισό μέγεθος από τη μπαταρία 107,8 kWh της EQS.
Η ηλεκτρική C-Class θα είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας που θα χρησιμοποιήσει την καινούρια ηλεκτρική πλατφόρμα Mercedes-Benz Modular Architecture (MMA), που δημιουργήθηκε για μικρά και μεσαία EV. Ο σχεδιασμός της θα βασίζεται στην αισθητική της EQXX, όπως άλλωστε και όλη οι οικογένεια των «Entry Luxury», με την ίδια έμφαση στην αεροδυναμική - που είναι κομβικής σημασίας για την επίτευξη τέτοιας αυτονομίας.
Με την ηλεκτρική C-Class, η Mercedes προχωρά το εξαιρετικά φιλόδοξο πλάνο της να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της μέχρι το 2025. Στο πλαίσιο του πλήρους εξηλεκτρισμού της γκάμας της, από το 2024 θα εξελίσσει μόνο ηλεκτρικές πλατφόρμες, ενώ στο δεύτερο μισό της δεκαετίας θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τις πρώτες μπαταρίες στέρεου τύπου -από την ταϊλανδέζικη Prologium- που θα διπλασιάσουν την αυτονομία και θα είναι ελαφρύτερες και λιγότερο ακριβές από τις σημερινές ιόντων-λιθίου.